اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

فضای آموزشی دانشگاه صنعتی قم توسعه یابد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر ضرورت توسعه فضای آموزشی و اداری دانشگاه صنعتی قم تاکید کرد.

فضای آموزشی دانشگاه صنعتی قم توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در بازدید از دانشگاه صنعتی قم با اشاره به مشکل کمبود فضای آموزشی و اداری در این دانشگاه اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مسئول و استانداری به زودی تا حد زیادی مشکل کمبود فضای این دانشگاه برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به تأمین زمین مورد نیاز برای احداث مجتمع دانشگاه صنعتی قم تصریح کرد: مسئولان این دانشگاه برای تأمین منابع لازم و آماده‌سازی فضای مورد نیاز آموزشی در زمین واگذار شده پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم اظهار کرد: در طول تاریخ این خطه مقدس مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار گرفت اما با پیروزی انقلاب اسلامی نگرش به این مرکز جهان تشیع و جهان‌شهر شیعی تغییر کرد و امروز با اهتمام نظام اسلامی شاهد رفع کمبودها و مشکلات این شهر هستیم.

وی افزود: توسعه مراکز آموزش عالی در این استان در سال‌های اخیر مورد توجه مسئولان نظام و دولت بوده و با همین نگاه تاسیس دانشگاه صنعتی برای رفع نیازهای قم در بخش‌های مهندسی و صنعتی موافقت شد.

انصاری با اشاره به هدف‌گذاری صورت گرفته برای تبدیل قم به یک جهان‌شهر شیعی و شهری امن و پاک اظهار کرد: توسعه قم در ابعاد مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی متضمن تحقق این هدف‌ در سال‌های آینده است.

گفتنی است دانشگاه صنعتی قم در حال حاضر با 10 رشته کارشناسی و سه رشته کارشناسی ارشد با هزار و 800 دانشجو در قم فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول