اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جغتای خبر داد

افزایش 3 برابری شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی جغتای

خبرگزاری فارس: فرماندار جغتای گفت: تعداد شرکت‌کنندگان در سی و پنجمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم این شهرستان سه برابر افزایش یافته است.

افزایش 3 برابری شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی جغتای

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مهدی هنرور صبح امروز در جمع اعضای ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در جغتای افزود: در دوره قبل مسابقات قرآنی یک هزار نفر شرکت کردند که این تعداد در سی و پنجمین دوره به سه هزار نفر افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد 60 درصد شرکت‌کنندگان را بانوان و بقیه را آقایان تشکیل می‌دهند و در مجموع بیشترین شرکت‌کننده در رشته مفاهیم قرآنی گزارش شده است.

فرماندار جغتای از استقبال جوانان روستایی خبر داد و گفت:برای حضور خردسالان در مسابقات، کار شناسایی آماده‌ترین فرد در رشته‌های قرآنی در مهد کودک‌های شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی در بین خردسالان نیز، قاری، مداح و حافظ جزئی از قرآن وجود دارد.

هنرور گفت: در بین شرکت‌کنندگان، آقای علی منیدری پنج ‌ساله در رشته حفظ یک جزء و کلثوم جغتایی 51 ساله در رشته قرائت به ترتیب کوچک‌ترین و مسن‌ترین شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات هستند.

وی تاکید کرد: به دلیل آنکه برای بخش شکوفه‌ها آزمونی ورودی برگزار نمی‌شود تلاش ستاد برگزاری شناسایی نخبگان قرآنی برای حضور در مرحله نهایی و کسب مقام برتر است.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول