اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیرانشهر تاکید کرد

افزایش سطح کیفی تولیدات داخل

خبرگزاری فارس: فرماندار پیرانشهر گفت: سطح کیفی تولیدات داخل برای رقابت در بازارهای جهانی ارتقا یابد.

افزایش سطح کیفی تولیدات داخل

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر، اروج مجاهدی صبح امروز در جمع تولید کنندگان پیرانشهر، اظهار داشت: واحدهای تولیدی با توجه به فرمایشات و تاکید‌های مقام معظم رهبری در ابتدای سال و با توجه به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید تمام تلاش خود را در راستای افزایش میزان تولید به کار ببرند.

وی با تاکید بر ارتقای سطح کیفی تولیدات، تصریح کرد: افزایش سطح کیفی تولیدات می‌تواند گام بزرگی در راستای صادرات تولیدات داخل داشته باشد.

مجاهدی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد افزایش میزان تولیدات داخلی هستیم افزود: تحریم‌ها نتوانسته‌اند مردم ایران را مأیوس کنند چرا که مردم ایران مردمی آگاه و دین‌مدار هستند.

این مسئول با تاکید بر ایجاد بازار رقابتی توسط واحدهای تولیدی، خاطر نشان کرد: وجود بازار رقابتی سبب ارتقای سطح کیفی تولیدات می‌شود.

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه تولیدات داخل باید توانایی رقابت با تولیدات خارجی را داشته باشند گفت: دولت در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این بخش دارد.

وی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت واحدهای تولیدی این شهرستان متذکر شد: در حال حاضر وضعیت واحدهای تولیدی این شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود.

مجاهدی در پایان اعلام کرد: برخی از واحدها نیازمند سرمایه در گردش هستند که با واگذاری تسهیلات مشکل این واحدها نیز رفع می‌شود.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول