اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان

تولید تله تئاتر «صفحه 61» در سمنان کلید خورد

خبرگزاری فارس: تولید تله تئاتر «صفحه 61» در سمنان با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان آغاز شد.

تولید تله تئاتر «صفحه 61» در سمنان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز مرحله تصویربرداری تله تئاتر صفحه 61 با حضور رمضان‏علی شریفی‏فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان و تعدادی از معاونان و مدیران این مرکز آغاز شد.

این تله تئاتر 45 دقیقه‏ای به تهیه‏کنندگی محمدابراهیم طاهرنژاد و کارگردانی محمدمهدی مرادی‏حقیقی به داستان زوج جوانی به نام عباس و محبوبه می‏پردازد.

عباس در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‏ها بوده که در عملیاتی اسیر می‏شود و بعد از 11 سال به خانه برمی‏گردد؛ این زوج جوان نذر کرده بودند ماه عسل خود را در مشهد مقدس بگذرانند که ...

بنا بر این گزارش، بازنویسی متن این تله تئاتر به مدت دو ماه و پیش‏تولید آن به مدت یک ماه به طول انجامیده است و بعد از مراحل تصویربرداری و تدوین به زودی از شبکه استانی سمنان پخش خواهد شد.

تولید این نوع تله تئاتر در خارج از استودیو برای نخستین بار در صدا و سیمای مرکز سمنان انجام می‏شود.

محمدابراهیم طاهرنژاد متولد 1351 دامغان، کارشناس‏ارشد مدیریت و تهیه‏کننده رسمی سازمان صدا و سیماست که فعالیت خود را از سال 1372 آغاز کرد.

از جمله کارهای این تهیه‏کننده علاوه بر جُنگ‏ها و برنامه‏های زنده شبانه، می‏توان به مستند اکوتوریسم، مستند انگور، مستند زلزله به اسم «طبیعت غریب قریب» و تهیه برنامه‏های اقتصادی نام برد.

امیر سلیمانی و عارفه معماریان نقش‏های اصلی تله تئاتر صفحه 61 را عهده‏دار هستند.

مدیر تصویربرداری این تله تئاتر محمدتقی سپهری، گریمور فاطمه صبوری و بهرام رامه، طراحی صحنه محسن رامه، صدابردار مهدی جرجانی، دستیار کارگردان و برنامه‏ریز مهدی ابراهیم‏خانی، مدیر تولید مهدی صداقت‏پور، طراح لباس ساینا نجفیان و نسرین فرخی، منشی صحنه هدیه کیمیایی، دستیاران تصویر حامدی، معصومی، محمد بیات، محمد آقاجان‏پور و دستیار صدا، محمد نظارت هستند.

انتهای پیام/22494/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول