اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کمیته امداد کشور:

دینداری و تقوا از مشخصات کارکنان کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کمیته امداد کشور، با بیان اینکه نارضایتی ارباب رجوع و کم‌کاری در کمیته امداد تخلف محسوب می‌شود، گفت: جریان حاکم بر کمیته امداد جریانی سالم است.

دینداری و تقوا از مشخصات کارکنان کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرهاد نیکوئیان عصر یکشنبه در نشستی با مدیرکل و جمعی از کارکنان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد وضعیت تخلفات و سلامت اداری را در این نهاد بررسی کردند.

مدیر دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کمیته امداد کشور در این نشست ارتباط کارکنان این نهاد را با دردها و آلام مردم کاری سخت و حساس خواند و اظهار کرد: چگونگی برخورد کارمندان کمیته امداد با مراجعین خود از هر اداره و سازمان دیگری حساس‌تر و مهم‌تر است و این موضوع باید از سوی امدادگران این استان همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خدمت به بندگان نیازمند همان خدمت به خدای متعال است، گفت: پرسنل امدادگر این نهاد همواره در کنار مردم در سختی‌ها و نداری‌ها هستند و با این دردها و مشکلات مردم زندگی می‌کنند.

نیکوئیان تصریح کرد: داشتن نیروی انسانی خوش‌فکر، خلاق و اخلاق‌گرا در هر سازمانی یک امتیاز و سرمایه‌ای ویژه است که کمیته امداد با وجود چنین نیروهایی می‌تواند جایگاه خود را در میان مردم بیش از پیش مستحکم‌تر کند.

مدیر دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کمیته امداد کشور، رسیدگی به دردها و رفاه مددجویان را موجب غفلت از رفاه خود امدادگران ندانست و توضیح داد: مسئولان کمیته امداد به فکر تأمین مسکن، بیمه تکمیلی و رفاه پرسنل خود هستند.

وی ادامه داد: سلامت تشکیلات کمیته امداد و خدمت صادقانه به مردم و محرومان مهم‌ترین خواسته مسئولان ارشد این نهاد از کارکنان خود است.

نیکوئیان با بیان این که کمیته امداد یک نهاد مردمی و منصوب به بیت رهبری است، گفت: مهم‌ترین ویژگی کمیته امداد تقوا و دینداری است و این به وضوح در رفتار کارکنان کمیته امداد از رده‌های بالا تا پایین مشاهده می‌شود.

نیکوئیان برخورد با تخلفات را یک قانون عنوان کرد و گفت: دسترسی به اهداف ارزشمند کمیته امداد با خشوع و متانت در برابر خداوند، مسئولیت‌پذیری و برخورد بدون مماشات با تخلفات و آفت‌های اداری امکان‌پذیر است.

وی در پایان اعمال و رفتار خلاف شئون اداری، نقض قوانین، نارضایتی ارباب رجوع، تهمت، تبعیض، افشای اسرار، کم‌کاری و سهل‌انگاری در وظایف را تخلف عنوان کرد و بیان داشت: جریان حاکم بر کمیته امداد جریانی سالم است و کمترین تخلفات در این نهاد صورت می‌گیرد.

* پایمال کردن حقوق افراد در کمیته امداد تحمل‌شدنی نیست/ کمیته امداد از سالم‌ترین ادارات است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیز در این نشست گفت: بررسی‌ها و آمار رسمی مراجع قانونی نشان می‌دهد که کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از سالم‌ترین ادارات این استان است.

عبدالمجید فرهادی بیان کرد: همه تلاش خود را برای بهبود و افزایش خدمات صادقانه به محرومان به کار بستیم که خروجی این کار نیز در جامعه قابل لمس است.

وی پایمال کردن حق دیگران را گناهی نابخشودنی و غیر قابل تحمل در کمیته امداد خواند و ادامه داد: انتظار ما از امدادگران این استان سلامت اداری، توجه به قوانین و پایمال نکردن حق دیگران و اربابان رجوع است.

فرهادی، خدمت در کمیته امداد را متفاوت با سایر اداره‌ها توصیف و خاطرنشان کرد: خدمت به نیازمندان و کوخ‌نشینان برای رضای خدا است و هر خدمتی در کمیته امداد باید بدون منت و چشمداشتی باشد.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد، تعداد پرسنل رسمی و خرید خدمت این استان را 576 نفر و جمعیت مددجویان این استان را بالغ بر 90 هزار مددجو اعلام کرد.

انتهای پیام/82005/ت/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول