اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

توسعه آوج بر مبنای افزایش جمعیت روستایی است

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: توسعه و خدمات‌رسانی در شهرستان آوج بر مبنای افزایش جمعیت روستایی است.

توسعه آوج بر مبنای افزایش جمعیت روستایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین سید‌عبد‌الله موسوی امروز در جلسه بررسی مشکلات روستایی بخش آبگرم که در مسجد جامع ارتش‌آباد بخش آبگرم برگزار شد، با قدردانی از حضور مسئولان، مدیران‌کل استانی و شهرستانی به منظور حضور در این جلسه و تلاش برای بررسی مشکلات و موانع اظهار کرد: شهرستان آوج بر پایه تحلیل‌های کارشناسی جزو شهرستان‌هایی است که توسعه و پیشرفت آن تاکنون برپایه جمعیت روستایی استوار بوده است و مسئله خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف این شهرستان نیز برپایه خدمت‌رسانی روستایی انجام می‌شود.

فرماندار آوج با بیان اینکه قشر‌های زحمت‌کش حاضر در روستاها در حقیقت پشتوانه انقلاب هستند و باید خدمت به آنان افزایش یابد، افزود: در سال گذشته 50 میلیون تومان در بخش توسعه روستایی این شهرستان هزینه شد که بیش از 40 میلیون از این هزینه توسط خیران و افراد نیکوکار پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ترمیم جاده ورودی ارتش‌آباد، توسعه گازرسانی، احداث پل‌ روستایی، ساماندهی رودخانه‌ها و رفع مشکلات مربوط به گازرسانی جزو دغدغه‌های بسیار مهمی است که تقاضامندیم نسبت به بررسی آن از سوی مدیران‌کل مربوطه اقدام شود.

فرماندار آوج ادامه داد: ادامه طرح هادی روستایی و تعویض روکش آسفالت روستاها و اصلاح  آسفالت در برخی از مسیر‌های روستا که به‌دلیل تردد بالا بعضأ نیز موجب تصادفات جانی می‌شود، در بخش راه‌ باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

موسوی بیان کرد: نصب تابلوی راهنمایی و رانندگی و تکمیل ساختمان ‌دهیاری‌ها نیز در این شهرستان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: تکمیل کانال‌های کشاورزی روستاها با توجه به پرداخت و واریز خودیاری‌ها نیز باید هرچه سریعتر در آوج پیگیری شود.

فرماندار آوج عنوان کرد: عدم آنتن‌دهی و تجهیز سیستم‌های مخابراتی و دکل‌های صدا و سیما نیز جمله موارد درخواستی مردم روستاهای بخش آبگرم است.

فرماندار آوج بیان کرد: توسعه کانال‌های انتقال آب بخش کشاورزی و ذخیره‌سازی آب نیز باید هرچه‌ سریعتر با برنامه‌ریزی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین صورت گیرد.

انتهای پیام/77005/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول