اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

تشکل‌های دانشجویی باید انتقال‌دهنده تفکر ناب اسلام به جهان باشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: تشکل‌های دانشجویی باید انتقال‌دهنده تفکر و ایده ناب اسلام به جهان باشند.

تشکل‌های دانشجویی باید انتقال‌دهنده تفکر ناب اسلام به جهان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، همایش "وفاق تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های مازندران" با تلاش دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های مازندران و با مشارکت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران با حضور حجت‌الاسلام سیدمجید سیدقریشی معاون سیاسی فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با شرکت 150 نفر از اعضای فعال تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های مازندران عصر امروز در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه واقع در پردیس دانشگاه مازندران برگزار شد.

معاون سیاسی فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در این همایش بیان داشت: انرژی جوانی، خلاقیت، شور و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های جوان دانشجو است و از او عنصری مبارز، فعال و هوشیار می‌سازد تا هر جا که ورود پیدا می‌کند کارهای بسیار خارق‌العاده انجام دهد.

سیدقریشی با بیان اینکه ضرورت تشکیل تشکل‌ها به خاطر این است که ما نیاز به هم فکری بیشتر داریم اضافه کرد: جدی عمل کردن، استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر در صحنه دانشگاه برای حل مشکلات موجود در دانشگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به رسالت تشکل‌های دانشجویی تاکید کرد: ما باید کشور خود را در جهان به عنوان الگو معرفی کنیم و تفکر و ایده ناب اسلام را به جهان انتقال دهیم.

 وی با بیان اینکه شتاب روزافزون ایران اسلامی در فتح قله‌های علمی دنیا چشمگیر است که هم‌اکنون کسب رتبه 16 دنیا مؤید این ادعا است، افزود: دشمن مجبور به اعتراف شد که اگر ایران با همین سرعت و روند پیش رود تا سال 2018 حائز رتبه‌های تک رقمی دنیا می‌شود.

قریشی در پایان با اشاره به تهدیدات و تحریم‌هایی که از آغاز انقلاب بر علیه دولت و ملت ایران انجام شد، بیان داشت: جنگ احزابی علیه این ملت شکل گرفته است که عمدتا در قسمت اقتصادی است اینکه مقام معظم رهبری چندین سال است که در مورد اقتصاد تاکید دارند نشان از دورنگری ایشان دارد و به لطف خداوند و درایت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی تاکنون هیچ‌کدام از این توطئه‌ها ثمربخش نبوده و نه تنها مانع پیشرفت نشده بلکه سرعت پیشرفت را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/86025/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول