اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند فرهنگسازی همه جانبه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت تقویت باورهای دینی در مقابله با مواد مخدر را موثر دانست و گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند فرهنگسازی، برنامه‌ای همه جانبه و عزمی راسخ است.

مبارزه با مواد مخدر نیازمند فرهنگسازی همه جانبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش قربانعلی مقبلی در  جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت اظهار داشت: مواد مخدر یکی از معضل‌های مهم دنیای کنونی است که متاسفانه کشور ما نیز به این معضل گرفتار است. 

وی افزود: رخنه مواد مخدر در ایران حاصل تلاش دشمنان انقلاب و سودجویانی است که با تجارت مواد مخدر کسب درآمد می‌کنند، دشمنان انقلاب سعی دارند جوانان این مرز و بوم را به مواد مخدر آلوده و از این طریق با نظام اسلامی ایران مقابله کنند.

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه‌ریزی جامع و فراگیر است، تصریح کرد: تلاش در جهت کاهش و پیشگیری از اعتیاد افراد جامعه به مواد مخدر باعث افزایش امنیت عمومی جامعه شده و نشاط و پویایی در بین خانواده‌ها بیشتر می‌شود.

مقبلی در ارتباط با جایگاه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: این شورا از دستگاه‌های کلیدی در حوزه‌های مقابله، فرهنگی و درمان تشکیل شده که می‌توانند در امر مبارزه همه جانبه با مواد مخدر بسیار اثرگذار و کارساز باشند.

گفتنی است، جلسه  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت با حضور مقبلی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان پاکدشت، تاجیک معاون سیاسی فرماندار و سایر اعضا برگزار شد.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول