اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد خبر داد

همایش «گامی برای نخبگی» در یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان یزد از برگزاری همایش «گامی برای نخبگی» در یزد خبر داد.

همایش «گامی برای نخبگی» در یزد برگزار می‌شود

 حبیب زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: همایش «گامی برای نخبگی» اواخر دی‌ماه سال جاری با حضور مدیران مدارس سمپاد، مسئولان آموزش و پرورش و دانش‌آموزان برجسته و فرهیخته حوزه‌های علمی پژوهشی مراکز سمپاد در تالار مفاخر بنیاد نخبگان یزد برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با هدف شفاف‌سازی راهکارهای نخبگی و ایجاد انگیزه عقلانی در دانش‌آموزان برای نخبگی برگزار می‌شود.

زارع با اشاره به بخش‌های مختلف این همایش عنوان کرد: تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای ملی علمی در سال 91 ، سخنرانی در مورد ارائه راهکارهای عملیاتی در قالب هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برای نخبگی و راهنما و راهگشا بودن برای کسب موفقیت دانش‌آموزان از برنامه‌های این همایش خواهد بود.

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد تاکید کرد: این سلسله همایش‌ها به منظور سرآمدی استان یزد در بحث نخبگی و نخبه‌پروری در حوزه دانش‌آموزی ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری، استان یزد را دارالعلم لقب داده‌اند، تلاش می‌کنیم در راستای ثبات این ویژگی یزد قدم برداریم.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول