اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هماهنگ‌کننده کشوری برنامه مشترک ایدز سازمان ملل‌متحد

جمعیت افرای سبز کرمانشاه برنده جایزه روبان قرمز 2012 شد

خبرگزاری فارس: هماهنگ‌کننده کشوری برنامه مشترک ایدز سازمان ملل‌متحد گفت: جمعیت افرای سبز کرمانشاه موفق به گرفتن نشان روبان قرمز 2012 شد.

جمعیت افرای سبز کرمانشاه برنده جایزه روبان قرمز 2012 شد

فرداد درودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: جایزه روبان قرمز مهم‌ترین جایزه در سطح جهان در زمینه فعالیت‌های جامعه‌محور شاخص و مبتکرانه در پاسخ به همه‌گیری ایدز است.

درودی تصریح کرد: این جایزه به 10 سازمان مردم نهاد از کشورهای مختلف در نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی ایدز در واشنگتن اهداء شد که جمعیت افرای سبز کرمانشاه نیز یکی از این آنها بود.

وی افزود: جایزه روبان قرمز سال 2012 ،1400 سازمان از 120 کشور کاندیدا داشت که جمعیت افرای سبز در گروه پیشگیری از اچ‌آی‌وی میان مصرف‌کنندگان تزریقی موفق به کسب این جایزه شد.

هماهنگ‌کننده کشوری برنامه مشترک ایدز سازمان ملل متحد، با اشاره به کشورهای برنده جایزه روبان قرمز، خاطرنشان کرد: کشورهای ایران، اوگاندا، روسیه، سریلانکا، کنیا، مصر، مکزیک، میانمار،، هاییتی و هند موفق به کسب جایزه روبان قرمز شدند.

درودی در ادامه به معرفی جمعیت افرای سبز پرداخت و گفت: خدمات‌رسانی به جوانان مبتلا به ایدز به خصوص جوانان معتاد تزریقی و آموزش و حمایت از آنان و خانواده‌ها‌یشان از جمله فعالیت‌هایی است که این جمعیت انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: جمعیت افرای سبز با همکاری نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی چون ستاد مبارزه با مواد مخدر، دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، استانداری، بهزیستی، نیروی انتظامی، روحانیون، جوانان و همچنین جمعیت‌های آسیب‌پذیر و افرادی که با اچ‌آی‌وی زندگی می‌کنند، پوشش برنامه‌های کاهش آسیب در سطح استان را حفظ و برنامه‌های پیشگیری، مراقبتی و حمایتی در زمینه اچ‌آی‌وی را ارتقاء می‌دهد.

گفتنی است؛ جمعیت افرای سبز در چارچوب تفاهم‌نامه‌های سه جانبه میان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز و برنامه توسعه ملل متحد و با پشتیبانی صندوق جهانی مبارزه با ایدز، سل و مالاریا راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/2700/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول