اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران خبر داد

تشکیل کمیته تخصصی پیشگیری از بیماری‌های ایدز و هپاتیت در گچساران

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گچساران از تشکیل کمیته‌ای تخصصی در زمینه پیشگیری از بیماری‌های ایدز و هپاتیت به‌زودی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل کمیته تخصصی پیشگیری از بیماری‌های ایدز و هپاتیت در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز نشست شورای سلامت این شهرستان با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران در این نشست اظهار کرد: این چهارمین نشست شورای سلامت شهرستان در سال جاری بوده و هدف برگزاری نشست فعلی، بررسی مصوبات نشست قبلی است.

سید مرتضی سجادپور اظهار کرد: این نشست با هدف بررسی مهم‌ترین موضوعاتی هم چون بررسی مشکلات زیست محیطی دفن زباله‌ها، بررسی راه‌کارهای مناسب مقابله با بیماری‌های ایدز و هپاتیت و ارائه گزارش آبفای روستایی از نتایج آزمایش‌های میکروبی و کار سنجی انجام شده از آب آشامیدنی روستاهای گچساران تشکیل شد.

معاون فرماندار گچساران گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه، میزان سلامتی مردم است و ضروری است که متولیان سلامت در جامعه نسبت به سلامتی افراد توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: بررسی جلوگیری از حیوانات ولگرد در سطح شهرستان یکی از موضوعاتی بود که در جلسه قبل مورد تصویب قرار گرفت و در این نشست نیز به آن پرداخته شد و مقرر شد که در این زمینه جلسه‌ا‌ی با مسئولیت شهرداری شهر به زودی برگزار شود.

سجادپور افزود: در این نشست همچنین مقرر شد که شهرداری شهر نصب دریچه کانال‌های در سطح شهر را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی از آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان گچساران در زمینه آموزش شهروندان درخصوص راه‌های مبارزه با بیماری‌های ایدز و هپاتیت خبر داد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با تأکید بر این‌که متولیان باید نسبت به جلوگیری از انواع بیماری‌های ایدز و هپاتیت راه کارهای مناسبی ارائه دهند، افزود: به زودی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلسه‌ای با حضور مبلغان در راستای آموزش شهروندان برای جلوگیری از این نوع از بیماری‌ها برگزار می‌کند.

سجادپور افزود: تشکیل کمیته انتقال خون با ریاست فرماندار به زودی در گچساران از دیگر مصوبات نشست امروز بود.

وی همچنین از تشکیل کمیته‌ای تخصصی در زمینه پیشگیری از بیماری‌های ایدز و هپاتیت به زودی در گچساران خبر داد.

انتهای پیام/82001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول