اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

روحانی مسجد متولی تمام امور فرهنگی مساجد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: روحانی مسجد متولی تمام امور فرهنگی مساجد است.

روحانی مسجد متولی تمام امور فرهنگی مساجد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن علی‌اصغر امینی؛ صبح امروز در همایش روحانیون و اعضای هیئت امنای مساجد این شهرستان اظهار کرد: مساجد نقش جدی و پررنگی را باید در امور فرهنگی داشته باشند.

امینی افزود: اعضای هیئت امنا در مساجد باید تمام امور مسجد را با روحانی هماهنگ باشند و در صورت اینکه نمی‌توانند این تعامل و هماهنگی را داشته باشند استعفا دهند.

وی بیان کرد: اجرای امور فرهنگی مساجد نیز با روحانی مسجد است و باید هیئت امنا در بحث ساخت و ساز نیز بدون نظارت روحانی که از لحاظ شرعی پاسخگوی مسائل است اقدامی انجام ندهد.

امام جمعه بردسکن گفت:خادم مسجد هم نباید به دور از نظر روحانی انتخاب شود. حضور به‌موقع روحانی و هیئت امنا در مساجد سبب حضور بیشتر مردم و به‌ویژه جوانان در مسجد می‌شود.

امینی زیبایی داخلی مسجد را مورد تاکید قرار داد و افزود: میدان دادن به جوانان و ادای مسئولیت به آنان در برنامه‌ریزی‌های مساجد مؤثر است.

در ادامه،حجت‌الاسلام اسماعیل مروجی‌نسب؛ دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بردسکن نیز گفت: آسیب‌شناسی بعضی از شعائر اسلامی باید صورت بگیرد. به گفته حضرت امام (ره) مساجد سنگر است و ما باید این سنگرها را پر از سرباز نگه داریم.

دبیر ستاد اقامه نماز بردسکن افزود: امروز دشمن با اقدامات فرهنگی و جنگ نرم در صدد دور کردن جوانان‌ از فرهنگ نماز و مسجد است که باید هیئت امنای مساجد و روحانی با انجام امور فرهنگی میدان را برای فعالیت جوانان در مساجد به‌وجود آورند.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول