اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

بودجه ورزش اصفهان دوباره به کام نقش جهان رفت

خبرگزاری فارس: در حالی که مشکلات مالی تنگناهای بسیاری برای ورزش به وجود آورده، باز هم بودجه در نظر گرفته شده برای اداره ورزش و جوانان اصفهان به حساب معارضان ورزشگاه نقش جهان رفت تا معضل بی‌پولی نوید بحران جدیدی برای ورزش اصفهان بدهد.

بودجه ورزش اصفهان دوباره به کام نقش جهان رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ورزش اصفهان طی دو سال گذشته از لحاظ مالی وضعیت بسیار دشواری را پشت سر گذاشته و جدا از اداره کل ورزش و جوانان اصفهان به عنوان متولی اصلی ورزش، مشکل بی پولی دامن گیر ادارات کل ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان اصفهان را نیز گرفته بود.

پس از مدت‌ها که خبری از اختصاص بودجه به ورزش اصفهان نبود، به نظر می‌رسید که گشایشی در بحث مالی صورت گیرد، قرار بود هفته گذشته بودجه‌ای 600 میلیونی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اختصاص پیدا کند اما این بودجه نیز به حساب معارضان ورزشگاه نقش جهان رفت.

طی سا‌ل‌های گذشته بحث معارضان ورزشگاه نقش جهان به معضلی برای ورزش اصفهان تبدیل شده است و هر بودجه‌ای که به ورزش اصفهان تعلق می‌گیرد، به حساب معرضان ورزشگاه نقش جهان می‌رود.

بودجه‌ای که انتظار می‌رفت بتواند مشکلات مالی ورزش اصفهان را تا حدودی رفع کند، از دست ورزش اصفهان بیرون رفت تا مشکلات مالی همچنان ادامه داشته باشد.

ورزش اصفهان در صورت تداوم روند بی پولی اخیر با چالشی اساسی مواجه می‌شود که تأثیر آن در بلند مدت مشخص می‌شود و ورزش اصفهان که سال‌هاست از قطب بودن در ورزش فاصله گرفته، مسیر سقوط را طی می‌کند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول