اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراض فرماندار شهربابک ‌به مدیرعامل باشگاه مس کرمان

بودجه باشگاه مس شهربابک افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک‌ در دیدار با مدیرعامل باشگاه مس کرمان در شهربابک نسبت به کمبود بودجه ‌باشگاه مس شهربابک به شدت اعتراض کرد.

بودجه باشگاه مس شهربابک افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، سیف‌الله امینی‌زاده ‌بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل باشگاه مس کرمان خطاب به ناصرشهبازی اظهار داشت: فعالیت تیم مس کرمان وابسته به سرمایه، منابع معدنی مس و همچنین منابع آب شهربابک است‌ که به کارخانه ذوب سرچشمه فرستاده می‌شود.

وی ابراز داشت: این هرگز قابل قبول نیست که آلایندگی و سایر مشکلات صنایع مس ‌شهربابک نصیب مردم شود و سرمایه‌ مردم در تیم مس کرمان هزینه شود.

امینی‌زاده تصریح کرد: با فعالیت باشگاه مس کرمان مخالف نیستم، اما به چه دلیل برای باشگاه مس کرمان بودجه حدود 15 میلیارد تومان، مس سرچشمه حدود 5 میلیارد تومان، مس رفسنجان 3 میلیارد تومان و برای مس شهربابک 550 میلیون تومان در نظر گرفته شده‌، این کمال بی‌انصافی است.

فرماندار شهربابک گفت: اگر روند تخصیص بودجه به باشگاه‌های مس اصلاح نشود و بودجه باشگاه مس شهربابک افزایش نیابد، دولت و مردم برای احقاق حقوق وارد صحنه می‌شوند که قطعا به ضرر باشگاه مس کرمان است.

رئیس شورای ورزش شهرستان شهربابک بر پرداخت هر چه سریع‌تر حقوق بازیکنان و مربیان و بدهی‌های قبلی تیم مس شهربابک تاکید کرد و ابراز داشت: باشگاه مس کرمان با سرمایه و ‌درد مردم شهربابک در کرمان تیم‌داری می‌کند که واقعا جای تاسف دارد.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده ‌عالی دولت به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیم و باشگاه مس کرمان موظف به پرداخت حق و حقوق مردم شهربابک است.

امینی‌زاده خواستار تجدید نظر در اختصاص بودجه باشگاه مس شهربابک شد و تاکید کرد که بودجه باشگاه مس شهربابک باید حداقل‌ به 1.5 میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/ 80017/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول