اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

52 پروژه اجرایی برای روانسر تصویب شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر: 52 پروژه اجرایی شهرستان روانسر از مهر ماه سال گذشته شروع و تا تیر ماه سال 93 به اتمام می‌رسند.

52 پروژه اجرایی برای روانسر تصویب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری در جلسه بررسی مصوبات سفر رهبری شهرستان روانسر اظهار کرد: از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه 33 پروژه با اعتباری بیش از 184 میلیارد و 233 میلیون ریال در سال‌جاری در شهرستان روانسر اجرا می‌شود. 

صفری مهمترین این طرح‌ها را احداث سالن ورزشی سقف بلند در روانسر و دو زمین ورزشی روباز، کمک به جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، اجرای طرح هادی روستای شبانکاره بخش شاهو، تعمیر و تکمیل مساجد و کمک به فعالیت‌های مذهبی مساجد‌ عنوان کرد.

وی راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال تلویزیونی در ایستگاه‌های روانسر و شاهو، اجرای عملیات‌های آبخیزداری و تجهیز و نوسازی اراضی، گازرسانی به 30 روستای شهرستان، آبرسانی به مجتمع داردرفش‌، اصلاح شبکه و انشعابات برق روستاهای شهرستان‌، تأمین وام خوداشتغالی، جهیزیه و کمک‌های موردی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی‌، گازکشی به 67 واحد مسکن محرومان زیر پوشش کمیته امداد و 34 واحد مسکن محرومان بهزیستی، تکمیل تأسیسات فاضلاب شهری و بهسازی و آسفالت راه روستایی چهار روستای این شهرستان را از دیگر طرح‌ها مهم شهرستان روانسر دانست.

فرماندار روانسر با بیان اینکه سهم سال 91 این شهرستان اجرایی شدن این 33 طرح است، افزود: در مجموع 52 پروژه با اعتباری بیش از 337 میلیارد و 950 میلیون ریال برای روانسر تصویب شده که این پروژه‌ها از مهر ماه سال گذشته شروع و تا تیر ماه سال 93 به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/2700/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول