اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهرداری زاهدان خبر داد

بهره‌برداری از 300 پروژه تا پایان سال‌جاری در زاهدان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی شهرداری زاهدان گفت: تا پایان سال‌جاری بیش از 300 پروژه در شهرداری‌های زاهدان به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از 300 پروژه تا پایان سال‌جاری در زاهدان

محمد خیرخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بیش از 300 پروژه با اعتبار 75 میلیارد تومان در صورت اجرایی شدن تعهدات دولت در زمینه اعتبارات شهرداری زاهدان تا پایان امسال صد در صد تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: در صورتی که اعتبار سهم شهرداری از صندوق ذخیره ارزی به موقع تزریق شود تا 330 پروژه که مطالعات و طراحی آنها انجام شده و برخی از این پروژه‌ها پیشرفت‌های فیزیکی بیش از 75 تا 90 درصد آن صورت گرفته در دهه فجر و بخشی نیز تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون فرهنگی شهرداری زاهدان از تدوین و برنامه‌ریزی سند جامع بودجه سال 92 که در دست بررسی است خبر داد و بیان‌ داشت: امیدواریم در افق پنج سال آینده 90 درصد مشکلات شهر زاهدان مرتفع شود و برنامه‌های ایده‌آل شهروندان محقق و شهری که در شأن زندگی مردم باشد داشته باشیم.

خیرخواه به معوقه مطالبات شهرداری‌ها از مردم و به ویژه دستگاه‌ها و ادارات دولتی اشاره کرد و گفت: در صورت وصول به موقع این مطالبات، شهرداری‌ها می‌توانند به تعهدات خود عمل کرده و برنامه‌های تدوین شده خود را در همه زمینه‌ها محقق کنند.

وی ادامه داد: حوزه معاونت شهرداری زاهدان از سه به هفت ارتقا یافته و شهر زاهدان رتبه 11 را در میان کلان‌شهرها کسب کرده است.

معاون فرهنگی شهرداری زاهدان از ایجاد سالن‌های چند منظوره و فرهنگسراها در چهار قسمت شهر زاهدان خبر داد و افزود: فرهنگسرای خیابان طالقانی (کشتارگاه سابق) با هدف بالا بردن سطح فرهنگ مناطق حاشیه شهر و پاسخگویی به نیازهای فرهنگی، هنری مردم منطقه با صرف هزینه‌ای بالغ بر 11 میلیارد ریال ایجاد شده که تا دهه فجر امسال آماده و به بهره‌برداری می‌رسد.

خیرخواه تصریح کرد: این فرهنگسرا دارای سالن آمفی تئاتر 275 متر مربعی، کتابخانه، ساختمان اداری و... می‌باشد که با هدف دسترسی آسان‌تر و بهره‌برداری فرزندان بومی ساکن این منطقه با امکانات بهتر ساخته شده است.

انتهای پیام/75003/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول