اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنان جنگ هوشمند را علیه ایران به کار گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن، جنگ هوشمند را در کنار جنگ سخت علیه ما به‏کار گرفته و تروریسم را به ملت‌های اسلامی و کشور جمهوری اسلامی که خود قربانی تروریست هستند، نسبت می‌دهد.

دشمنان جنگ هوشمند را علیه ایران به کار گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، کلثوم جعفری در نشست بصیرتی مربیان حلقه‌های صالحین دامغان گفت: مهم‏ترین مؤلفه‌های قدرت مربیان صالحین، ایمان و بصیرت است.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف خود از هیچ راهی فروگذار نکرده و حتی وارد جنگ رسانه‌ای با عنوان «جنگ هوشمند» علیه ما شده است.

جعفری ادامه داد: دشمن، جنگ هوشمند را در کنار جنگ سخت علیه ما به‏کار گرفته و تروریسم را به ملت‌های اسلامی و کشور جمهوری اسلامی که خود قربانی تروریست هستند، نسبت می‌دهد.

وی افزود: امروز کشور آمریکا همانند منطقه خاورمیانه مقابل بیداری مردمش قرار گرفته و نظام اقتصادی آنها هم از پاشیده شده است و سیاست آنها این است که یک دشمن بیرونی درست کرده و مسائل داخلی خود را حل کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: به جرأت می‌توان گفت که هدف جنگ سخت و نرم دشمن جز این نیست که بر رفتار ملت‌ها تأثیر بگذارد.

جعفری افزود: روشنگری‌ها اجازه نخواهند داد که آنها به اهداف شوم خود برسند و مردم ما با هوشمندی و هوشیاری تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین درباره نهضت و قیام حسینی و هدف از این قیام و وظایف مربیان برای حفظ این ارزش‌ها و انتقال آن به نسل جوان توضیحاتی را عنوان کرد.

انتهای‌پیام/22494/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول