اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

هنوز ریالی از مصوبات جبران سیل به بهشهر نیامده

خبرگزاری فارس: فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بهشهر گفت: هنوز یک ریال از مصوبات جبران خسارت‌های سیل بهشهر وارد شهرستان نشده است.

هنوز ریالی از مصوبات جبران سیل به بهشهر نیامده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، شانزدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت این شهرستان در حالی صبح امروز برگزار شد که 32 روز از سیل بهشهر می‌گذرد و هر روز دامنه خرابی‌های آن نمایان‌تر و بیشتر می‌شود، اما هنوز خبری از اعتبارات ده‌ها میلیارد تومانی سیل بهشهر نیست.

به گفته محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر، از مجموع مصوبات 37 میلیارد تومانی که به سیل شرق مازندران به محوریت بهشهر اختصاص یافت تاکنون فقط یک میلیارد تومان آنهم با دوندگی‌های زیاد از اعتبار بنیاد مسکن، تامین و بین آسیب‌دیدگان توزیع شد اما هنوز یک ریال از مصوبات نیامده است.

وی افزود: مبالغی که در کنسرت موسیقی مختاباد در سالن سید رسول و گلریزانی که در هلال احمر ساری برگزار شد هنوز به شهرستان نیامده است.

البرزی با اشاره به ابعاد گسترده سیل بهشهر گفت: مشکلات زیادی را در شهرستان داشتیم. از حواشی جمع‌آوری چوب‌های سطح شهر تا توزیع مایحتاج ضروری، اما مدیریت روانی انجام شد تا به مشکلات اساسی پرداخته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشنهاد داد تا با همکاری شهرداری و شورای اسلامی و بیمه ایران بتوانیم همه شهر را با اولویت منازلی که در نقاط حادثه‌خیز قرار دارند، بیمه کنیم که البته مورد موافقت هم قرار گرفت.

فرماندار بهشهر بار دیگر به شهرداری تاکید کرد که اجازه ساخت و ساز و تعمیر مجدد در مسیر رودخانه‌ها را ندهد.

البرزی همچنین با اشاره به تخریب قسمتی از رودخانه و پل کوهستان در حدفاصل بین دو روستای آسیابسر و کوهستان، به مدیر امور آب منطقه بهشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن محرم و از آنجا که  این مسیر، محل رفت و آمد دسته جات عزاداری است، در مرمت آن تسریع شود.

انتهای پیام/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول