اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی بجنورد:

بومی بودن اساس انتصابات در خراسان شمالی باشد‌

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی بجنورد با انتقاد از برخی انتصابات در استان گفت:باید بومی بودن اساس انتصابات در خراسان شمالی باشد.

بومی بودن اساس انتصابات در خراسان شمالی باشد‌

جمشید گیوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: به طور حتم رویکرد بومی گزینی و استفاده از افراد توانمند بومی در مدیریت‌ها به خاطر ماندگار بودن ودلسوزی نیروهای خود این خطه، سبب توسعه و ارتقای خراسان شمالی خواهد شد.

وی گفت:متأسفانه این استان تبدیل به تخته پرش مدیران برای تصدی مدیریت در استان‌های بزرگتری چون خراسان شمالی شده بعضاً افراد گمنامی به عنوان مدیر برای خراسان شمالی منصوب شده که با اصل عدالت محوری دولت مغایرت دارد.

منتخب سه دوره شورای اسلامی بجنورد همچنین یکی از مهم‌ترین آسیب‌ها در این شهر را ترویج فرهنگ منه نمه، سنه نمه، (بی‌تفاوتی) عنوان کرد.

گریوانی اظهار کرد: متأسفانه این رویکرد سبب شده تا حس احساس تکلیف در برخی از مردم این خطه نباشد و مردم نسبت به خیلی از موضوعات دچار بی تفاوتی شوند.

وی تصریح کرد: مردم با فرهنگ این خطه لازم است تا در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و مشکلات شهر بیش از پیش احساس تکلیف کرده و در این عرصه‌ها ورود کنند.

گریوانی به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نخبگان این استان اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات معظم له این استان از لحاظ علمی جزو 10 استان برتر در سطوح دانش آموزی است که باید آن را قدر دانست.

عضو شورای اسلامی بجنورد اظهار کرد: نوابغ علمی و مذهبی زیادی از این استان به پا خواسته که حاکی از جایگاه بجنورد و خراسان شمالی در این عرصه است که لازم است از آن برای پیشبرد و تعالی این خطه بهره‌برداری شود.

وی گفت: شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم نیز پیگیر خواسته‌ها و مسائل و مشکلات مردم این خطه بوده تا با مشارکت مردم این مشکلات و معضلات از شهر برطرف شود.

به گزارش فارس، بجنورد را دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر «سکونتگاه‌های غیر رسمی» 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول