اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هفتکل:

فرصت‌های شغلی در هفتکل در اختیار نیروهای بومی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه هفتکل گفت: دولت باید فضا را برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی مهیا نموده و فرصت‌های اشتغال فراهم شده در سطح هفتکل را در اختیار نیروهای بومی قرار دهد.

فرصت‌های شغلی در هفتکل در اختیار نیروهای بومی باشد

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل با بیان اینکه برنامه‌ای برای رفع بیکاری و این معضل در سطح شهرستان وجود ندارد، اظهار داشت: یکی از معضلات مهمی که جوانان را به فساد می‌کشاند، همین بیکاری است.

وی ادامه داد: جوان بیکار وقتی نتواند خود را مشغول کند، وقتش را به بطالت می‌گذراند که این موضوع به مرور زمان باعث به انحراف کشیده شدن او می‌شود.

امام جمعه هفتکل با بیان اینکه بیکاری و عواقب ناشی از آن، به مرور زمان بدبینی نسبت به نظام مقدس اسلامی ایجاد می‌کند، افزود: توصیه و تاکید می‌کنم مسئولان و دست اندرکاران امر در این مورد دقت نظر بیشتری داشته باشند.

وی کارخانه سیمان خوزستان واقع در هفتکل را فرصت خوبی برای اشتغال جوانان جویای کار این منطقه دانست و اظهار داشت: این کارخانه، به عنوان بزرگ‌ترین منبع تولید اشتغال پایدار در هفتکل باید محسوب شود و نیروهای جویای کار هفتکل را جایگزین نیروهای در شرف بازنشستگی نماید.

عضو شورای ادارش شهرستان هفتکل شهرک صنعتی را یکی دیگر از فرصت‌های مناسب برای اشتغال شهروندان این منطقه عنوان کرد و گفت: دولت باید فضا را برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی مهیا نموده و فرصت‌های اشتغال فراهم شده در سطح هفتکل را در اختیار نیروهای بومی قرار دهد.

ابراهیمی پور در ادامه به نیروهای جذب شده در ادارات هفتکل اشاره و تاکید کرد: باید جذب نیرو در شهرستان نیز مدیریت شود زیرا متاسفانه بیشتر استخدام شدگان جدید در ادارات هفتکل غیر بومی هستند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان جویای کار زیادی در سطح منطقه هستند که توانایی و تخصص لازم برای تصدی مشاغل اداری را هم دارند.

ابراهیمی پور در پایان تصریح کرد: در صنعت نفت هم باید بهتر و فعال‌تر از  گذشته عمل کنیم تا جذب بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول