اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور:

به تهرانی‌ها ثابت کنید که کهگیلویه و بویراحمد مدیر بومی لایق دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور با تشریح دلایلش در حمایت از مدیر بومی جدید این جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمدی‌ها ثابت کنند که مدیر بومی از غیر بومی توانمندتر است.

به تهرانی‌ها ثابت کنید که کهگیلویه و بویراحمد مدیر بومی لایق دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، معاون توسعه و منابع انسانی به همراه مدیرکل هماهنگی امور استان‌های جمعیت هلال‌احمر کشور بعد از ظهر امروز به یاسوج آمدند تا سکان هدایت این جمعیت را در استان کهگیلویه و بویراحمد به مسعود مثنوی بسپارند.

در هر آیین رسمی و اداری موضوعاتی در حاشیه به وقوع می‌‌پیوندند که اگر چه در متن نیستند ولی حاوی نکات جالب‌ توجهی بوده و پرداختن به آن‌ها خالی از لطف نیست.

امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر کشور در حاشیه این آیین تودیع و معارفه دو دلیل متفاوت را برای حمایت از مدیر جدید، بومی، جوان و بسیجی هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد.

وی گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و همه پرسنل هلال‌احمر این استان باید ثابت کنند که مدیران بومی از مدیران غیر بومی توانمندتر هستند و کهگیلویه و بویراحمد نیازی به آوردن مدیر از خارج استان ندارد.

وی ابراز داشت: این اثبات نخواهد شد جز با یاری کردن این مدیر بومی از سوی همه مردم، همکاران و دیگر مسئولان.

آزادی‌وفا تأکید کرد: باید به مسئولان تهرانی ثابت کنید که مدیران کهگیلویه و بویراحمدی از مدیران غیر بومی بهتر هستند و این استان نیازی به مدیر از بیرون ندارد.

معاون توسعه، منابع انسانی و پشتیبانی هلال‌احمر کشور به دلیل دوم خود برای حمایت از مدیر جدید هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت:‌ دلیل دوم من این است که ثابت کنید اتکا و اعتماد به مدیران جوان اشتباه نیست.

 * امیریان دیشب را از فرط خوشحالی نخوابید

آزادی‌وفا همچنین در حاشیه این آیین تصریح کرد: امیریان (مدیر قبلی هلال‌احمر) شب گذشته را از فرط خوشحالی خوابش نبرد و وی با کمال میل و رغبت مسئولیت را واگذار کرده است.

مختار امیریان مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این آیین به اختلافات کهنه بر سر پروژه‌های مهم این جمعیت اشاره کرد و گفت: ‌بسیاری از پروژه‌های مهم به علت اختلاف با پیمانکاران سالیان سال در این استان راکد بودند که با تلاش همه همکاران توانستیم این اختلافات را برطرف و پروژه‌ها را فعال کنیم.

وی از پر بودن انبارها و سوله‌های هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از کالاها و اجناس امدادی خبر داد.

امیریان همچنین با ابراز خوشحالی از تحقق نخستین وعده‌اش در روز معارفه‌ خود گفت: روز اول قول دادم که به گونه‌ای مدیریت کنم که یکی از معاونانم جانشین من شود و امروز خیلی خوشحالم که آقای مثنوی از جوانان آرام، متعهد و محجوب به این سمت رسیده است.

مدیرعامل سابق هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در خوش و بش‌های پایانی این مراسم به شوخی گفت: روزی که به این استان آمدم، خیلی‌ها نقد کردند و گفتند که امیریان جوان است و برای کسب تجربه به کهگیلویه و بویراحمد آمده ولی خدا را شکر من قبل از این استان، مدیرکل بودم و اکنون نیز در کسوت یک کارشناس انجام وظیفه می‌کنم نه اینکه از کهگیلویه و بویراحمد به پستی بالاتر پرتاب شوم.

وی با ابراز تاسف گفت: متاسفانه به استان شما چنین دیدی وجود دارد که سکوی پرتاب مدیران است ولی من اینگونه فکر نمی‌کنم.

امیریان با لحن غیر جدی ادامه داد: اینکه بعد از 21 ماه خدمت من، دوباره جوانی را به جایم منصوب کردند که دو سال از من کوچک‌تر است، نشان‌دهنده این است که مسئولان از مدیریت من راضی هستند.

* 18 سکه بهار آزادی هدیه همکاران امیریان به وی

به گزارش فارس، تعداد زیادی از کارکنان و پرسنل امدادی در این استان در پایان این آیین، امیریان را در آغوش گرفتند و امیریان هم به آن‌ها گفت: دلم برای همه شما تنگ خواهد شد ولی از این خوشحالم که در بدنه جمعیت هلال‌احمر هستم و شما را در مناسبت‌های مختلف خواهم دید.

یکی از کارکنان این جمعیت به نمایندگی از سایرین، متنی را در سپاسگزاری از خدمات امیریان خواند و هدیه‌ نفیس کارکنان این اداره را که 18 سکه بهار آزادی بود به امیریان تقدیم کرد.

در متن تقدیرنامه آمده بود: امیریان یک صفت برجسته مدیریتی داشت و آن این بود که به کارکنان و معاونینش اجازه بروز خلاقیت‌ها و ابتکار عمل را داده بود که نتیجه آن، پرورش مدیری جوان و بومی از بدنه جمعیت در این استان بوده است، وی ادامه داد: ما از آقای مثنوی می‌خواهیم که این رویه موفق را ادامه دهد.

* مسئولیت فرصتی برای پر کردن جیب مدیر و اطرافیانش نیست

غلامعلی رضوانی معاون سیاسی استانداری نیز در این آیین و در خوش و بش‌های مقدماتی، خطاب به مدیران گفت: مسئولیت امانت است و شما هیچ‌گاه نباید این را از یاد ببرید.

وی تاکید کرد: مدیر در جامعه اسلامی و کشوری که ما صاحب آن را ولی عصر (عج) می‌دانیم نباید مسئولیت را فرصتی برای پر کردن جیب خود و اطرافیانش بداند بلکه باید بداند که هر تصمیمی که می‌گیرد از نگاه امام زمان (عج) یک نمره و ارجی دارد.

----------------------------

حاشیه‌نگاری از کریم بنام

----------------------------

انتهای پیام/82005/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول