اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

بسیاری از کشورها به جمعیت هلال احمر ایران چشم دوخته‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران در یک مقطعی قرار گرفته که بسیاری از کشورها به جمعیت هلال احمر کشور ما چشم دوخته‌اند.

بسیاری از کشورها به جمعیت هلال احمر ایران چشم دوخته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی عصر امروز در همایش روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان که با حضور معاون امور جوانان و داوطلب جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست هلال احمر گچساران و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، ضمن تبریک روز جهانی داوطلبان اظهار کرد: داوطلبان هلال احمر به مانند داوطلبان قیام عاشورا می‌مانند و این قشر کارهای ماندگار بسیار بزرگی انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: اصطلاح داوطلب معنای بسیار بزرگی دارد و اختیاری بودن انجام یک کار توسط یک فرد ویژگی اصلی معنای داوطلب است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: داوطلبان هلال احمر نیازها و مشکلات نیازمندان را به خوبی برطرف کرده و در انجام وظایف خود تلاش بسیاری می‌کنند.

شفیعی با بیان این‌که اگر این قشر از افراد نباشند، حل مشکلات نیازمندان به خوبی انجام نمی‌شود، افزود: وقتی حادثه‌ای در کشور اتفاق می‌افتد، همین داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر اولین افرادی هستند که برای امداد‌رسانی در حادثه شرکت و به نیازمندان کمک می‌کنند.

وی ابراز داشت: تنها چیزی که برای اعضای جمعیت هلال احمر مهم است، نجات و کمک به هم‌نوع خود است و در این میان برای اعضای جمعیت هلال احمر دوست و دشمن فرقی ندارد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران در یک مقطعی قرار گرفته که بسیاری از کشورها به جمعیت هلال احمر کشور ما چشم دوخته‌اند.

شفیعی افزود: اگر در یک کشوری حادثه‌ای رخ دهد، آن کشور برای کمک به مصدومان و نیازمندان خود از جمعیت هلال احمر ایران درخواست کمک می‌کند و این نقش مهم جمعیت هلال احمر کشور ایران در جهان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/82001/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول