اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره روابط عمومی مخابرات کرمانشاه:

افراد ناشناس کابل ارتباطی برخی محله‌ها را قطع کردند

خبرگزاری فارس: مسئول اداره روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: افراد ناشناس کابل ارتباطی برخی محله‌های شهر کرمانشاه را قطع کردند که به محض اطلاع توسط ماموران شرکت مخابرات، ارتباط مشترکان برقرار شد.

افراد ناشناس کابل ارتباطی برخی محله‌ها را قطع کردند

کامبیز محجوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در پی درج خبر بر روی خروجی خبرگزاری فارس استان کرمانشاه با عنوان "بروز مشکل در خطوط تلفن برخی از محله‌های کرمانشاه"، اظهار کرد: مشکل ناشی از قطع کابل مخابرات توسط افراد ناشناس و مخرب حادث شده بود.

محجوب تاکید کرد: به محض اطلاع توسط ماموران شرکت مخابرات، ارتباط مشترکان برقرار شد، اما مجددا کابل ارتباطی به‌وسیله افرادی قطع شد که اقدام دوباره صورت و مشکل برطرف شد.

وی از هم استانی‌های ارجمند تقاضا کرد در طول مدت شبانه‌روز به محض رویت افرادی با رفتارهای مشکوک در اطراف تاسیسات مخابراتی ضمن به خاطر سپردن مشخصات آنها، مراتب را بلافاصله با شماره تلفن 118 اطلاع دهند.

محجوب با بیان این‌که تلاش همه کارکنان شرکت مخابرات استان در جهت جلب رضایت بیش از پیش مشترکان و ارائه خدمات هر چه بهتر به آنان بوده، تصریح کرد: کارکنان شرکت مخابرات به محض آگاهی از بروز هر گونه مشکل احتمالی، در صدد رفع آن در کوتاه‌ترین زمان بر خواهند آمد؛ بر همین اساس توجه همشهریان را به این نکته جلب می‌کنیم که در این‌گونه موارد می‌توانند از طریق شماره تلفن 17 رفع خرابی تلفن همکاران ما را در جریان خرابی و مشکل تلفن قرار دهند.

وی در پایان اظهار کرد: روابط عمومی شرکت مخابرات استان با شماره تلفن 7212626ـ7295544ـ7295533 آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات و دریافت انتقادات و پیشنهادات سازنده مشترکان محترم را دارد.

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول