اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقدامی دیگر برای بهسازی ورودی‌های پایتخت طبیعت ایران

سه‌راهی مهریان در یاسوج بهسازی شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و سخنگوی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از پایان بهسازی و آسفالت سه‌راهی مهریان به سمت دانشگاه آزاد یاسوج خبر داد.

سه‌راهی مهریان در یاسوج بهسازی شد

مهران مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با آسفالت این قطعه بهسازی یکی از ورودی‌های شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران توسط اداره ‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به اتمام رسید.

وی افزود: این طرح در مدت 12 ماه و با اعتبار 6 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی ملی به پایان رسید.

این مسئول عنوان کرد: حجم بالای ترافیک در ورودی شهر یاسوج و اسکان جمعیت مسکونی قابل توجه در طول مسیر چهار کیلومتری موجب اختلالات در عبور و مرور برای مردم شده بود اما عملیات بهسازی و آسفالت این پروژه به صورت ضربتی انجام شد.

مسعودی افزود: طبق آمارهای موجود روزانه در این محور شاهد تصادفات متعدد بوده‌ایم اما با چهار خطه کردن و افزایش عرض باندها از 2 طرف، این ورودی را ساماندهی کرده و از این پس شاهد این نوع از تصادفات نخواهیم بود.

مسئول روابط عمومی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قرار گرفتن چندین آموزشگاه دخترانه و پسرانه و همچنین وجود دانشگاه آزاد اسلامی و پمپ بنزین در پنج کیلومتری شهر یاسوج جمعیت زیادی را در این منطقه دور هم جمع کرده که این موضوع آمار تصادفات را زیاد و بی‌نظمی ترافیکی را حاکم و سردرگمی رانندگان را به همراه داشته است.

این مسئول اطلاع‌رسانی در اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کارهای طراحی و مطالعه جامعی در خصوص زیرگذر عبور عابرین پیاده از نوع باکسی که در طول 48 ساعت مونتاژ می‌شود را در سه راهی دانشگاه آزاد و ابتدای شر مادوان آماده کرده‌ایم که پس از پایان فصل بارش‌ها آنها را عملیاتی خواهیم کرد.

مسعودی از اقدامات اداره‌کل راه و شهرسازی این استان در زمینه راهداری در فصل زمستان و سرما در این استان خبر داد و گفت: با همکاری سایر عوامل از جمله پلیس‌راه، هلال‌احمر و اورژانس قصد داریم که امسال بیش از سال‌های قبل ایمنی جاده‌ها را به منظور سلامت مسافران در دستور کار قرار دهیم.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول