اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

یک باب آموزشگاه مشارکتی در سلماس بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی یک باب آموزشگاه مشارکتی در سلماس به بهره‌برداری رسید.

یک باب آموزشگاه مشارکتی در سلماس بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس سید الله‌وردی قریشی، مدیر آموزش و پرورش سلماس در مراسم افتتاح این آموزشگاه، اظهار داشت: این آموزشگاه به صورت مشارکتی با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان و خیران مدرسه‌ساز سلماس در سه طبقه با 12 کلاس درس به صورت اسکلت فلزی با سقف کامپوزیت احداث شده است.

وی اضافه کرد: این آموزشگاه در زمینی به مساحت 2 هزار و 480 متر مربع با زیربنای یک هزار و 310 متر مربع در طول سه سال اجرا شده است.

قریشی افزود: برای احداث این پروژه‌ 9 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است که از این مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیران مدرسه‌ساز و 6 میلیارد ریال از اعتبارات اداره کل نوسازی استان هزینه شده است.

قریشی ادامه داد: با بهره‌برداری از آموزشگاه شادروان حاج حسین احمدزاده زمینه تحصیل برای 740 دانش‌آموز در دو شیفت صبح و بعد از ظهر فراهم می‌شود.

در ادامه علی آخوندیان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی افزود: هم‌اکنون در استان آذربایجان غربی 826 مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز در حال ساخت است و در آذربایجان غربی 3 هزار و 825 خیر وجود دارد که اغلب آن‌ها در زمینه مدرسه‌سازی فعالیت دارند.

در ادامه این مراسم مرتضی نظری فرماندار سلماس با تبریک 16 آذر روز دانشجو بیان کرد: 16 آذر نشأت گرفته از فرهنگ غنی اسلامی و دین‌مداری مردم ایران اسلامی است و پیشگامان عرصه علم با تربیت اسلامی خود همواره استکبار ستیزی را محور فعالیت‌های خود قرار داده‌اند.

فرماندار سلماس با اشاره به تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: ملت و دولت ایران تحقق این اهداف را برای خود تکلیف شرعی می‌دانند و معتقد هستند که وظیفه‌ سنگین دینی و ملی در دنیای امروز بر دوش آن‌ها قرار گرفته است.

نظری با بیان اینکه تفاوت اصلی میان اهداف و برنامه‌های ملت ایران با دیگر ملل جهان در همین نکته است، تصریح کرد: رسالتی تاریخی برای ساخت ایران و در نهایت تغییر نظم ناعادلانه حاکم بر جهان امروز بر عهده ملت ایران قرار گرفته است و به طور قطع این ملت از عهده مسئولیت سنگین خود برمی‌آیند.

فرماندار سلماس در پایان گفت: اگر چه در این مسیر موانع و سختی‌های بسیاری وجود داشته و دارد اما ایمان ملت ایران به تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی نهایی حق بر باطل و همچنین حضور ولایت‌فقیه، آینده‌ روشنی برای ایران اسلامی رقم زده است.

انتهای پیام/61001/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول