اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری همایش فجر پیروزی در سایه بیداری

نمایشگاه مقاومت در مدرسه حجتیه قم برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه «مقاومت» همزمان با برگزاری همایش «فجر پیروزی در سایه بیداری اسلامی» در مدرسه حجتیه قم برپا شده است.

نمایشگاه مقاومت در مدرسه حجتیه قم برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نمایشگاه «مقاومت» همزمان با برگزاری همایش «فجر پیروزی در سایه بیداری اسلامی» در مدرسه حجتیه قم برپا شده است.

در این نمایشگاه تصاویر متعددی از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و مردم فلسطین طی جنگ‌های 22 و هشت روزه و نیز صحنه‌هایی از مقاومت جانانه مردم این منطقه و رزمندگان جنبش حماس در معرض بازدید طلاب قرار گرفته است.

کاریکاتورهایی از ایران و سایر کشورها نیز بخش دیگری از این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد که موضوع آن‌ها سرافکندگی و شکست اسرائیل در نبردهایی است که علیه مردم مظلوم غزه به راه انداخته است.

پوسترهای حاوی فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و نیز گوشه‌هایی از سخنان سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان در خصوص مقاومت و مسئله فلسطین هم در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

سخنران همایش فجر پیروزی در سایه بیداری اسلامی ناصر ابوشریف، نماینده جنبش حماس در ایران بود که با اشاره به تغییر نکردن اهداف غرب و رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: موج عظیم بیداری اسلامی که با تأثیر از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفته امروز در همه مناطقی که زیر سلطه ظالمان قرار دارند به راه افتاده است.

انتهای پیام/78004/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول