اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد‌:

طرح شهردار مدرسه در خرم‌آباد اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌آباد گفت: طرح شهردار مدرسه در خرم‌آباد به زودی اجرایی می‌شود.

طرح شهردار مدرسه در خرم‌آباد اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هرمز نصیری در دیدار با دانش‌آموزان تیزهوش خرم‌آباد به پیشینه شهرداری خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: شهرداری خرم‌آباد بیش از 80 سال است که در این شهر به مردم شریف و اصیل آن خدمات‌رسانی می‌کند.

وی به شرح وظایف شهرداری پرداخت و اظهار داشت: بودجه و هزینه‌های شهرداری از محل عوارضات مردم تامین می‌شود و در واقع این شهروندان هستند که با عملکرد خود شهر را می‌سازند.

شهردار خرم‌آباد همچنین به وظایف شهروندان و انتظاراتی که شهرداری از آنها دارد، اشاره کرد و گفت: شهروندان نیز علاوه بر خدماتی که شهرداری ارائه می‌دهد، نسبت به شهر مسئول هستند و حداقل کاری که از آنها انتظار می‌رود رعایت اخلاق شهرنشینی و شهروندی است.

نصیری با تاکید بر اینکه شما دانش‌آموزان آینده‌سازان این شهر و این کشور هستید، افزود: فردای این شهر و اوضاع و احوال آن در آینده در گرو تلاش و کوشش امروز شما دانش‌آموزان است، چراکه باید امروز با درسی که می‌خوانید و مهارت‌هایی که کسب می‌کنید، خود را به عنوان شهروندان و مدیرانی مسئولیت‌پذیر، قانونمند و توانمند برای فردای میهن خود پرورش دهید.

شهردار مرکز استان لرستان گفت: عبارت «شهرما خانه ما» یک شعار نیست، بلکه یک واقعیت است که باید به آن جامه عمل پوشاند. وی همچنین در خصوص طرح شهردار مدرسه توضیحاتی ارائه کرد و افزود: لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر ارائه شده است که هدف اصلی آن جلب نظر و افزایش تعلق خاطر شهروندان به شهر خود و همچنین آموزش مهارت‌های مدیریتی و ارتباطی به دانش‌آموزان است، تا شهروندان و مدیرانی پخته و توانمند برای فردای این شهر پرورش دهیم.

نصیری با تشریح ابعاد این طرح فرهنگی اظهار داشت: در اجرای این طرح سعی داریم، در فاز آن را به صورت آزمایشی در سه مدرسه شهر خرم‌آباد و در سه مقطع مختلف اجرا کنیم، تا در صورتی که موفقیت‌های قابل قبولی را کسب نماید، در تمام مدارس شهر به اجرا گذارده شود.

انتهای پیام/2304/‌ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول