اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان:

548 مدرسه لرستان مجهز به خطوط اینترنت هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: در حال حاضر 548 مدرسه استان به خطوط اینترنت مجهز هستند و دانش‌آموزان و کارکنان این مدارس از مزایای ارتباطات اینترنتی بهره‌مند می‌شوند.

548 مدرسه لرستان مجهز به خطوط اینترنت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان، مسیب قبادیان با اشاره به واگذاری اینترنت به مشتریان غیرخانگی گفت: هم‌اکنون 530 پایگاه بسیج، 17 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 110 مرکز شبکه بهداشت و بیش از 600 بانک و موسسه مالی از اینترنت شرکت مخابرات استان بهره‎مند هستند.

وی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مشتریان شرکت مخابرات در حوزه اینترنت را جوانان تشکیل می‎دهند و باید برنامه‎ریزی گسترده‎ای در این خصوص صورت گیرد.

وی رضایت‌مندی مردم و ارائه اینترنت پرسرعت مطلوب را از اولویت‎های مهم شرکت مخابرات عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه‎های شرکت مخابرات استان در سال‌جاری واگذاری 20 هزار پورت‎ پرسرعت ADSL است.

قبادیان افزود: با تلاش‎های گسترده در شرکت مخابرات از این میزان تعهد تاکنون 14هزار پورت پرسرعت در استان واگذار و نصب شده است.

وی راه‌اندازی مرکز 2020 را گام مهمی در راستای تسهیل در امر واگذاری اینترنت پرسرعت دانست و اظهار داشت: مردم استان استقبال مطلوبی از این سامانه داشته‌اند.

انتهای پیام/2304/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول