اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینة‌النجاة در کربلای خوزستان - 12

ضریح امام حسین (ع) در دوکوهه متوقف شد

خبرگزاری فارس: بر اثر سیل استقبال کنندگان عاشق حرم حسینی (ع) ضریح متبرک در منطقه عمومی دوکوهه متوقف شده و امکان حرکت در ادامه مسیر وجود ندارد.

ضریح امام حسین (ع) در دوکوهه متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، حرکت ضریح امام حسین (ع) در مسیر پل‌زال تا دوکوهه بیش از هشت ساعت به طول انجامیده و به این دلیل هنوز این حرم به شهرستان اندیمشک نرسیده است.

سیل جمعیت مشتاقان حرم حسینی (ع) به قدری است که خودروی حامل ضریح امام حسین (ع) در دوکوهه متوقف شده و قادر به حرکت کردن نیست.

قرار بود این ضریح ساعت هفت صبح امروز اندیمشک را به مقصد دزفول ترک کند، ولی به دلیل تاخیر زیاد مطمئنا این ساعات تغییر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، ضریح متبرک امام حسین (ع) پس از استقبال توسط مردم اندیمشک در جوار مقبره شهدای گمنام این شهرستان مستقر می‌شود تا هیئت‌های عزاداری با این ضریح به نجوا پرداخته و ارادت خود را به ضریح امام حسین (ع) ابراز دارند.

 هنوز خبر دقیق از ساعت ورود این ضریح متبرک به شهرستان اندیمشک از سوی مسئولان به دلیل حضور پرشور ضریح امام حسین(ع) اعلام نشده است.

شامگاه گذشته برخی خبرگزاری‌ها اعلام کرده بودند که ضریح امام حسین (ع) ساعت 19:30 عصر به خوزستان وارد شده و در اندیمشک توسط مردم استقبال شده که این خبر پس از گذشت بیش از 15 ساعت از زمان مخابره‌اش هنوز محقق نشده است.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول