اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی:

روند تولید در ایران اسلامی متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی با تأکید بر اهمیت خودکفایی گفت: روند تولید در ایران اسلامی متوقف نمی‌شود.

روند تولید در ایران اسلامی متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد منبتی بعد از ظهر امروز در آیین اهدای لوح‌های مسئولیت کنترل کیفی شناسنامه فنی ساخت قطعات و کالاهای مورد نیاز مجتمع گاز پارس جنوبی در محل دفتر تحقیقات خودکفایی مجتمع پارس جنوبی اظهار داشت: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده باید از تمام توان و ظرفیت موجود در این مسیر بهره ببریم.

وی افزود: این لوح‌ها در واقع با توجه به لزوم کنترل کیفی و ابعادی شناسنامه‌های فنی ساخت قطعات و کالاها و پس از تعیین متصدیان انجام کنترل‌ها و نفرات مربوطه اهداء شده است.

مدیر عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر جایگاه بسیار مهم خودکفایی در حمایت از صنایع داخلی این اقدام را بسیار ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: چه کسی فکرش را می‌کرد که قطعات مهم مورد نیاز مجتمع ما توسط تولیدکننده‌های داخلی در گوشه گوشه‌ کشور عزیزمان تولید شود؛ ولی امروز این امر میسر شده و مردم ما نشان داده‌اند که با عرق و غرور ملی نگذاشته‌ و نمی‌گذارند روند تولید در این مملکت متوقف شود و این باعث افتخار ماست.

دبیر کمیته‌ مرکزی خودکفایی مجتمع نیز اظهار داشت: تهیه‌ شناسنامه‌های فنی در حقیقت نخستین گام در مهندسی معکوس و فراهم کردن شرایط ساخت می‌باشد و نفرات منتخب مسئولیت بسیار سنگینی در انجام کنترل‌های کیفی به عهده دارند.

احمد گوجانی افزود: براساس اقدامات انجام شده در کمیته‌ خودکفایی و حمایت‌های مدیران محترم، این نخستین اقدام در راستای تهیه‌ی نقشه‌های ساخت و شناسنامه‌های فنی بوده، لذا این روز بسیار مهم و تاریخ‌ساز در مجتمع گاز پارس جنوبی است و نقطه‌ عطفی در فعالیت‌های کمیته و حمایت از ساخت داخلی قطعات و تجهیزات می‌باشد.

محمد صیادی رئیس کارگاه مرکزی مجتمع نیز با اشاره به توانایی و قابلیت‌های بسیار ارزشمند همکاران در مجموعه‌ کارگاه مرکزی، بر لزوم انجام کنترل‌های تخصصی و همه‌جانبه‌ی شناسنامه‌های فنی تأکید کرد.

حسن خویی مسئول مرکز تحقیقات خودکفایی مجتمع نیز از این اقدام بسیار مهم اظهار خرسندی کرد و گفت: این اقدام یک فرآیند دنباله‌دار بوده و برای تمام عزیزان در ادامه‌ این مسیر و هرچه بهتر انجام دادن این مسئولیت آرزوی موفقیت می‌کنم.

در پایان مراسم نیز لوح‌های انجام کنترل کیفی مستندات ساخت و شناسنامه‌های فنی با حضور مدیران و کارکنان کارگاه مرکزی به نفرات منتخب اهداء شد.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول