اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دنا:

مفتی وهابی عربستان دست‌کمی از یزید ندارد/ قتل عام مردم سوریه توسط شمرهای زمانه

خبرگزاری فارس: امام جمعه دنا گفت: یزید ملعون امروز مفتی بی‌شرم وهابی عربستان است که در شب شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) برای فرزندش جشن ازدواج برگزار می‌کند.

مفتی وهابی عربستان دست‌کمی از یزید ندارد/ قتل عام مردم سوریه توسط شمرهای زمانه

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی قاسم‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه دنا ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه عنوان کرد: قرآن مجید می‌فرماید «مردم خیال می‌کنند همین که با زبان گفتند ایمان آوردیم آن‌ها را رها می‌کنیم بلکه آن‌ها را آزمایش می‌کنیم و این دنیا جای آزمایش و عبرت است».

امام جمعه دنا با ذکر حدیثی از امام علی (ع) اظهار کرد: مهیا و آماده باشید رحمت خدا بر کسانی که مهیا و آماده هستند نزدیک است و بدانید پیش روی شما گردنه‌های سخت و ناگوار است که ناگزیر عبور از این گردنه‌ها هستید پس علایق خود را از این دنیا کم کنید و بر تقوای خود بیفزایید.

قاسم‌زاده یادآور شد: حوادث عین همدیگر نیستند اما شبیه همدیگر تکرار می‌شوند، در کربلا عده‌ای بودند و قبل از کربلا عده‌ای دیگر در سال 61 هجری یکی از مهره‌های خبیث تاریخ یزید ملعون بود و امروز مفتی بی‌شرم وهابی عربستان است که در شب شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) برای فرزندش جشن ازدواج برگزار می‌کند.

وی به نقل از شهید مطهری عنوان کرد: شمر هزار و اندی سال پیش مرد و شمرهای امروز را باید شناخت، شمرهای امروز کسانی هستند که جنگ افروزی را در سوریه تحریک می‌کنند و اقدام به قتل و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه می‌کنند.

مسئول شورای فرهنگ عمومی دنا به حکومت امویان اشاره کرد و گفت: امویان وقتی حکومت را به دست گرفتند چهار کار را انجام دادند، ولایت‌ستیزی، دین‌ستیزی، عدالت‌ستیزی و تقدس‌ستیزی و آن‌ها بیش از همه ولایت و امامت را که رکن دین بود کنار زدند.

امام جمعه دنا تأکید کرد: ولایت و امامت رکن رکین دین است و خدا هر که را بخواهد محو کند به وسیله امامان است و هر جامعه‌ای را بخواهد رشد و تعالی بدهد باز به وسیله امامان است.

وی بیان داشت: همه معاندین و دشمنان اسلام و دشمنان خارجی هدف آن‌ها حذف ولایت فقیه است و امروز خیلی در برابر آمریکا کوتاه آمدند و بسیاری از سیاسیون حاضر به مذاکره با آمریکا هستند و در مقابل ولایت و رهبری ایستاده‌اند، این‌ها می‌دانند حق با چه کسی است اما به خاطر حب جاه و مقام حق را نمی‌پذیرند.

قاسم‌زاده یادآور شد: می‌توان نماز خواند و هر کاری کرد این یعنی دین‌ستیزی، نماز خواند و غیبت کرد و خط‌بازی و پارتی‌بازی کرد، وقتی روح معنویت در جامعه‌ای نباشد دین‌ستیزی رخ می‌دهد.

خطیب جمعه دنا به فتنه‌ها اشاره کرد و گفت: بعد از رحلت پیغمبر فتنه‌ها آشکار شد لذا بعد از رحلت حضرت امام نیز ماهیت‌ها مشخص گشت و فتنه‌ها آشکار شد و عده‌ای از خط ولایت و رهبری عدول کردند.

قاسم‌زاده به محکومیت رژیم بعثی عراق به عنوان متجاوز در حمله به ایران ابراز داشت: در این روز سازمان ملل رژیم متجاوز بعث عراق را به عنوان آغازگر جنگ مشخص و حقانیت و مظلومیت ایرانیان را به جهانیان معرفی کرد.

وی گفت: در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی یک ترس و رعبی را در دل آمریکا و بعضی از کشورها به وجود آورد لذا صدام را تجهیز کردند که جلوی صدور انقلاب ایران را بگیرد.

امام جمعه دنا اظهار کرد: به فضل الهی دیدیم سپاه پاسداران رسوایی را بر پیشانی آمریکا نشاند و پهپاد آمریکا را بر زمین نشاند و دیدند که ایران قدرت برتر جهان است و در برابر قدرت ایران محکوم به شکست هستند.

انتهای پیام/82004/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول