اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مؤلف کتاب «راز ماندگاری قیام امام حسین (ع)»:

غربی‌ها با شعار آزادی مدافع تروریست‌ها در سوریه هستند

خبرگزاری فارس: مؤلف کتاب راز ماندگاری قیام امام حسین (ع) به دورویی‌های دنیای غرب با موضوع حقوق بشر اشاره و بیان کرد: دنیای غرب چرا از انتشار اخبار توسط شبکه‌های تلویزیونی ما جلوگیری می‌کند و چرا مدافع تروریست‌هایی در سوریه هستند.

غربی‌ها با شعار آزادی مدافع تروریست‌ها در سوریه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر صبح امروز در همایش عاشورائیان سوادکوه با اشاره به زمینه‌سازی امویان برای دشمنی عمومی مردم با اهل بیت پیامبر (ع) گفت: جنگ روانی بنی‌امیه تا آنجا پیش رفت که در واقعه قیام امام حسین (ع) مردم برای دست یافتن به بهشت به جنگ با امام سوم رفتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به جعل احادیث علیه امام علی و خاندان پاکش اشاره و خاطرنشان کرد: خلیفه‌سازی دوران بنی‌امیه در دوران ما با قراردادن افراد در برابر ولی فقیه وجود دارد.

مؤلف کتاب راز ماندگاری قیام امام حسین (ع) افزود: شبهه‌سازی در دین و ایجاد نحله‌های مذهبی در جامعه نیز از فعالیت‌های بنی‌امیه بوده است.

وی به دورویی‌های دنیای غرب با موضوع آزادی و حقوق بشر اشاره کرد و یادآور شد: دنیای غرب چرا اجازه فعالیت آزاد به مسلمانان را نمی‌دهد و چرا از انتشار اخبار توسط شبکه‌های تلویزیونی ما جلوگیری می‌کند و چرا مدافع تروریست‌هایی در سوریه هستند.

رئیس ستاد شئون فرهنگی شهرستان سوادکوه به ترفندهای دشمنان در برابر عزت و عظمت ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ترویج فساد و فحشا گام اول پیروزی دشمنان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با تاکید بر اینکه محور و معیار فعالیت‌های ما باید مسیر ولی فقیه باشد، افزود: دشمن می‌خواهد رهبری را از ملت ایران جدا کند تا بدون مشکل به اهداف سلطه‌جویانه خود دست یابد.

ذاکری خطیر به دلایل مشکلات اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: دشمنی‌های دشمنان، حرص برخی از مردم و بازاریان و بی‌تفاوتی برخی از مسئولان موجب مشکلاتی برای مردم شده است.

انتهای پیام/86015/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول