اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس شورای شهر تهران

همایش «گرامیداشت روز دانشجو» در قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: همایش «گرامیداشت روز دانشجو» فردا با حضور رئیس شورای شهر تهران در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

همایش «گرامیداشت روز دانشجو» در قزوین برگزار می‌شود

مهدی برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همایش «گرامیداشت روز دانشجو» فردا با حضور مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این همایش با حضور اساتید، دانشجویان و فعالان دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از ساعت 10 تا 12 ظهر برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: نشست دشمن‌شناسی، حقوق و وظایف دانشجو و منفعل بودن دانشجو در عصر حاضر نیز از دیگر برنامه‌های گرامیداشت 16 آذر است که به همت بسیج دانشجویی استان قزوین و به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برپا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این نشست نوزدهم آذر ماه با حضور دکتر بیات عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار می‌شود.

برزگر با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین به مناسبت روز دانشجو به چهار زوج جوان در منطقه محروم الموت غربی کمک جهیزیه اهدا کرده، اضافه کرد: این جهیزیه شامل یخچال، فرش و لوازم خانگی به ارزش 3 میلیون تومان برای هر زوج بوده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین ابراز داشت: برگزاری مناظره دانشجویی با موضوع سیاسی در دانشگاه الوند از جمله برنامه‌های بسیج دانشجویی این دانشگاه است.

این مسئول اجرای تریبون آزاد در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان را از جمله برنامه‌های روز دانشجو عنوان و بیان کرد: این برنامه با موضوع روز دانشجو در این دانشگاه برگزار شده است.

وی در پایان متذکر شد: کارگاه یک روزه اقتصاد مقاومتی به مناسبت روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی استان قزوین و معاون فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین نیز در این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/77009/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول