اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی

یادواره سردار شهید میرزا کوچک‌خان در الوند برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای کربلا و سالروز شهید میرزا کوچک‌خان جنگلی در حسینیه شهدای کربلای الوند برگزار شد.

یادواره سردار شهید میرزا کوچک‌خان در الوند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، یادواره شهدای کربلا و سالروز شهید میرزا کوچک‌خان جنگلی شب گذشته در حسینیه شهدای کربلای الوند به همت مؤسسه شمالی‌های مقیم استان قزوین برگزار شد.

این یادواره با حضور مسئولان استان، شهرستان البرز، روحانیون، فرهنگیان، بسیجیان پایگاه مقاومت امامزاده علی (ع) قزوین و اقشار مختلف شهرستان البرز و شهر الوند برگزار شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام علی مصائبی نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز، محمد برزگر جانشین فرمانده سپاه شهرستان البرز و دیگر مسئولان استانی و شهرستان حضور داشتند.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهدای کربلا و نیز شهید میرزا کوچک‌خان جنگلی عنوان شد که این شخصیت برجسته نه تنها متعلق به گیلانی‌ها بلکه متعلق به همه ایرانیان است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در مقام و احوال میرزا کوچک‌خان به سخنرانی پرداخت.

همچنین پیام مقام معظم رهبری در نخستین کنگره میرزا کوچک‌خان جنگلی در جمع حاضران در برنامه قرائت شد که بر بخشی از این پیام آمده است: منشأ رفتار و حرکت میرزا کوچک خان دینی، اسلامی و اعتقادی بوده و این مهم سبب می‌شود قضیه میرزا کوچک‌خان جنگلی یک قضیه ویژه تلقی شود.

در بخش دیگر پیام مقام معظم رهبری ذکر شده است: اخلاص میرزا کوچک‌خان موجب شناخته شدن وی میان مردم شده و در رابطه با زندگی و شخصیت او کتاب‌هایی نوشته شده که باید میزان توجه به ابعاد شخصیتی این آزاده استقلال‌طلب افزایش‌یافته و راه‌های تبلیغاتی اهداف میرزا کوچک‌خان گسترده شود.

در پایان این مراسم حاضران در این نشست با مداحی یکی از عاشقان اهل بیت علیهم‌السلام به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

انتهای پیام /77007/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول