اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر امسال

12 پروژه راه‏سازی در شمیرانات افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شمیرانات از افتتاح 12 پروژه راه‏سازی در شهرستان شمیرانات هم‏زمان با دهه فجر سال‏جاری خبر داد.

12 پروژه راه‏سازی در شمیرانات افتتاح می‏شود

کامبیز عبدالمالکی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان اظهار داشت: خوشبختانه همه اعتبارات امسال برای اجرای پروژه‏‏های خدماتی و عمرانی جذب و صرف شده است.

وی ادامه داد: بدین ترتیب، اعتباری بالغ بر حدود 120 میلیارد ریال در قالب 12 پروژه در حوزه راه‏سازی شهرستان شمیرانات صرف شده و این طرح‏ها آماده افتتاح است.

عبدالمالکی اضافه کرد: از شاخص‏ترین این پروژه‏ها می‏توان به طرح تعریض و به‏سازی قوچک ـ لشکرک، جاده اوشان ـ آهار و کُن ـ ناصرآباد اشاره کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شمیرانات افزود: همچنین از مجموع طرح‏های روکش آسفالت راه‏ها، می‏توان به پروژه کلان ـ علایین و جاده دربند سر اشاره کرد.

وی ادامه داد: این چند پروژه به صورت شاخص به همراه سایر طرح‏ها هم‏زمان با ایام‏الله دهه فجر گشایش می‏یابد.

عبدالمالکی اضافه کرد: دهه فجر به عنوان زمان یادآوری روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی مغتنم برای ارائه خدمات به مردم است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شمیرانات افزود: همه این تلاش‏ها برای رفاه حال مردم شهرستان شمیرانات و سایر هم‏وطنان اجرایی شده است.

انتهای پیام/25683/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول