اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری وعده داد

آسفالت خیابان‌های ساری تا پایان سال 91

خبرگزاری فارس: شهردار ساری نوید داد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال آسفالت خیابان‌ها و معابر ساری به اتمام برسد.

آسفالت خیابان‌های ساری تا پایان سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری نشست مشترک مدیرعامل و معاونان آبفای شهری مازندران با شهردار ساری در راستای تحکیم همکاری برگزار شد.

شهردار ساری شامگاه پنجشنبه در این نشست با تأکید بر نظارت دقیق کارهای پیمانکاران افزود: در راستای نهضت آسفالت حدود 180 هزار متر آسفالت جدید در سطح شهر ساری انجام شده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال آسفالت خیابان‌ها و معابر به اتمام برسد.

مهدی عبوری با بیان اینکه شهرداری و دستگاه‌های حفار برای ارائه خدمات به مردم مکمل هم هستند، تصریح کرد: اگر هماهنگی بین دستگاه‌ها بهتر انجام شود، خدمات خوبی به مردم ارائه خواهد شد که مردم نیز قدردان خواهند بود.

وی گفت: همه مسئولان باید در تمام حوزه‌ها آمادگی را داشته باشند تا آسایش و رفاه عمومی را برای مردم فراهم آورند.

شهردار ساری همچنین تعامل دستگاه‌های اجرایی استان را یکی از مهم‌ترین راهکارهای رفع مشکلات شهر عنوان کرد و افزود: اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب گامی مؤثر در راستای زیبایی سیمای شهر است.

عبوری خواستار نظارت بیشتر ناظران شرکت آب و فاضلاب بر نحوه فعالیت پیمانکاران و همچنین انجام فعالیت‌های حوادث و اتفاقات در سطح شهر ساری شد.

مدیرعامل آبفای شهری مازندران نیز در این نشست آب شرب را به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم در هر شهری عنوان کرد و بیان داشت: آب آشامیدنی با کیفیت نقش مهمی در سلامت جامعه خواهد داشت.

محمدتقی حسین‌زاده گفت: امیدواریم که با همکاری شهرداری اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب با هدف خدمت‌رسانی به مردم با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.

محمدتقی حسین‌زاده بر تعامل و هماهنگی‌های لازم برای تسریع در روند اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب تاکید کرد و اظهار داشت: شهرداری و آب و فاضلاب هر دو دستگاهی هستند که خدمت‌رسانی به مردم را عهده‌دار بوده و باید با تعامل همدیگر فعالیت‌های اجرایی را انجام دهند.

وی از نقش شهرداری ساری در حمایت از اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهری قدردانی کرد و افزود: آب و فاضلاب و شهرداری ساری همکاری بسیار خوبی با هم دارند و این دو دستگاه مهم در زمینه توسعه شهری سعی دارند تا با مشارکت و همدلی بیشتر مشکلات شهر را حل کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران این نشست را برای آشنایی بیشتر با نقاط قوت و ضعف پروژه‌های خدمات‌رسانی شهری عنوان کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از نظرات، پیشنهادات و راهکارهای سازنده نیروهای توانمند شرکت آب و فاضلاب و شهرداری ساری بتوانیم برای رفع مشکلات گام برداریم تا مردم طعم شیرین خدمات‌رسانی را به کام خود احساس کنند.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول