اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به طور روزانه

استانداردسازی معابر کاشان یک‌هزار تن آسفالت نیاز دارد

خبرگزاری فارس: شهردار کاشان گفت: به‌ طور متوسط روزانه باید یک‌هزار تن آسفالت مصرف شود تا سطح معابر و خیابان‌های این شهر از استانداردهای مطلوب برخوردار باشد.

استانداردسازی معابر کاشان یک‌هزار تن آسفالت نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان، سعید مدرس‌زاده اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی، آنچه نیاز شهروندان را در عملیات عمرانی تأمین می‏کند، توجه به معابری است که هم‌اکنون به دلیل حفاری‌های شرکت آبفا از وضعیت نامناسبی برخوردار است.

وی پروژه آسفالت را از جمله پروژه‏های اولویت‏دار شهرداری دانست و گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌‌های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری آن است که موجب تمایز آن شهر می‌شود و تأثیر زیادی را بر منظر شهری از نگاه هر رهگذری دارد.

شهردار کاشان با بیان اینکه تا رسیدن به وضعیت مطلوب آسفالت در این شهر فاصله زیادی داریم، افزود: به‌ طور متوسط روزانه باید یک هزار تن آسفالت مصرف شود تا سطح معابر و خیابان‌های شهر از استانداردهای مطلوب برخوردار باشد.

مدرس‌زاده افزود: حفاری‌های پی در پی شرکت‌های خدماتی به ویژه شرکت آبفا در خصوص اجرای طرح فاضلاب شهری یکی از دلایل تأخیر اصلاح آسفالت معابر و خیابان‌های شهر است.                               

وی تصریح کرد: بر اساس موازین و مقررات کمیسیون حفاری‌ها بعد از عملیات حفاری مربوط به اجرای طرح فاضلاب شهری شرکت آب و فاضلاب طبق تاریخ مقرر مندرج در قرارداد موظف است نسبت به بهسازی و ترمیم آسفالت محل‌های حفاری‌ شده اقدام کند.

انتهای پیام/2406/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول