اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمز موفقیت دانشجویان به روایت رئیس کمیسیون آموزش مجلس

دوری از چالش‌های آفت‌برانگیز ‌و توجه به نصایح پدرانه و مشفقانه رهبری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک امروز رمز موفقیت و راز حرکت صحیح دانشجویان بر مدار صحیح مصالح جامعه و دوری از چالش‌های آفت‌برانگیز است.

دوری از چالش‌های آفت‌برانگیز ‌و توجه به نصایح پدرانه و مشفقانه رهبری

محمدمهدی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: این روز را به همه‌ دانشجویان آگاه و بصیر به ویژه دانشجویان ‌فرهیخته ‌استان کرمان تبریک می‌گویم.

وی با تاکید بر تلاش خالصانه این قافله پرشور و این طالبان علم و معرفت که همواره در جستجوی آینده‌ای روشن و منطبق بر ارزش‌ها و دانش‌ها هستند، ابراز داشت: بدون شک امروز رمز موفقیت و راز حرکت صحیح دانشجویان بر مدار صحیح مصالح جامعه و دوری از چالش‌های آفت برانگیز آن هم در هجمه‌ سنگین عقاید و رویکردهای ناصواب و در هنگامه‌ اجتناب‌ناپذیر جنگ نرم دشمنان‌ علیه میهن اسلامی است.

زاهدی تصریح کرد: توجه به نصایح پدرانه و مشفقانه ولی‌امر مسلمین که مانند خورشیدی درخشان شاخص‌های اصیل حرکت را در این مسیر سخت به افسران اندیشه‌ورز جامعه منتقل می‌کند، لازم و ضروری و موجب سعادت است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا بر اساتید ‌به عنوان راهبران مومن، متعهد و مصلح جامعه دانشگاهی لازم است این شاخه‌های ترد اندیشه و این صاحبان سلیم‌ترین دل و این صاحبان پاک‌ترین نفس را یاری کنند و خالصانه آنان را به سوی شهر آرمانی فردا رهنمون سازند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: یاوران صادقی که امید و اعتقاد به آینده را در دل دانشجویان ‌بپرورانند، دین و تعبد را در چشمه جانشان جاری کنند، روندی عالمانه است که می‌تواند خودسازی فکری، اصولی و انقلابی قشر دانشجو را محقق سازد و پشتوانه‌ای عظیم برای فردای این دیار فراهم کند.

وی اذعان داشت: اگر توانستیم این بسترهای ناب را در امتداد حرکت دانشجویان فراهم کنیم، اطمینان داشته باشیم که این گوهرهای پاک‌طینت، راه روشن حرکت در مسیر حق‌طلبی و اقتدار جامعه اسلامی را طی می‌کنند و عالی‌ترین فردای ممکن را برایمان رقم می‌زنند.

انتهای پیام/ 2446/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول