اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در سیستان‌وبلوچستان مطرح شد

دانشگاه مهم‌ترین ارگان برای تشویق دانشجویان به امور قرآنی

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گفت: دانشگاه مهم‌ترین ارگان برای تشویق دانشجویان در امور فرهنگی و قرآنی است.

دانشگاه مهم‌ترین ارگان برای تشویق دانشجویان به امور قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، حجت‌الاسلام محمودی در هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان و اساتید با اشاره به اهمیت جایگاه دانشگاه در ترویج فرهنگ اظهار داشت:‌ جامعه فرهیخته دانشجویان مهم‌ترین ارگان برای به منصه ظهور رساندن مسائل فرهنگی و قرآنی است.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر دانشجویان از این مسابقات افزود: برنامه‌هایی که با محوریت قرآن، نماز و اهل بیت (ع) در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود نسل جوان از آن استقبال شایانی می‌کنند و این استقبال بسیار خوب است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی با بیان این مطلب که یقیناً آموزه‌های قرآن است که می‌تواند جامعه را به سرمنزل مقصود برساند، گفت: باید تلاش مسئولان دانشگاهی در راستای این باشد که دانشجویان در هر رشته‌ای که تحصیل می‌کنند موضوعیت و محوریت قرآن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

محمودی تأکید کرد: با این استقبال بی‌نظیر دانشجویان از مسائل قرآنی این امید که کشور ما در آینده نزدیک قرآنی‌تر و اسلامی‌تر شود، بیشتر قوت می‌گیرد.

گفتنی است، آزمون قرآن و عترت با حضور عیسی ابراهیم زاده رئیس منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامی،‌ موسی شه‌بخش دبیر منطقه 14، مدیران منطقه، احمد مهربان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و هیئت رئیسه واحد زاهدان در مجتمع ورزشی معلم این واحد دانشگاهی برگزار شد.

همچنین هجدهمین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت ویژه دانشجویان و اساتید با حضور بیش از یک‌هزار و 200 شرکت کننده  و در 10 رشته زندگانی پیامبر، تفسیر قرآن، ترجمه قرآن به فارسی، ترجمه قرآن به انگلیسی، زندگانی 14 معصوم، نماز، مفاهیم نهج‌البلاغه و ... برگزار شد.

انتهای‌پیام/75004/م/گ1003
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول