اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه

کشت گیاهان دارویی در آذربایجان‌شرقی توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: تفاهم‌نامه‌ سه‌جانبه‌ بین مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، واحد استانی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و مجتمع آموزشی جهادکشاورزی استان در زمینه گیاهان دارویی به امضای طرفین رسید.

کشت گیاهان دارویی در آذربایجان‌شرقی توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای همکاری مشترک علمی در زمینه گیاهان دارویی تفاهم‌نامه‌ سه‌جانبه‌ مشترکی بین مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، واحد استانی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و مجتمع آموزشی جهادکشاورزی استان، به امضای مدیران این سه مرکز رسید. 

حسن منیری‌فر افزود: این تفاهم‌نامه به منظور همکاری متقابل و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توانایی علمی، پژوهشی و آموزشی این مراکز در زمینه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی گیاهان دارویی با در نظر گرفتن همه منابع و امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، آموزشی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص انجام پذیرفت.

در این تفاهم‌نامه بر استفاده از اراضی و ادوات کشاورزی مرکز آموزش، بهره‌مندی طرفین از توانمندی‌های پژوهشی و آموزشی یکدیگر، دستاوردهای پژوهشی، آموزشی و تولیدی، همکاری در زمینه تاسیس و راه‌اندازی مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت و همکاری در اجرای طرح‌های تحقیقاتی، آموزشی و اجرایی مشترک، امکان بازدید محققان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان از واحد‌های ذی‌ربط طرفین، برگزاری مشترک همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی، همکاری پیرامون تعیین اولویت‌های تحقیقاتی طرفین، هدایت و تبیین طرح‌های تحقیقاتی مشترک و همکاری در خصوص تألیف و انتشار کتب و نشریات علمی، پژوهشی و آموزشی تاکید شده است.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول