اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بویراحمد عنوان کرد

روند موفقیت‌آمیز تدریس پایه‌های دوم و ششم ابتدایی در بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بویراحمد از روند موفقیت‌آمیز تدریس پایه‌های دوم و ششم ابتدایی در سطح همه مدارس این شهرستان خبر داد.

روند موفقیت‌آمیز تدریس پایه‌های دوم و ششم ابتدایی در بویراحمد

عظیم صالح‌پور در حاشیه برگزاری کلاس‌های توجیهی معاون آموزگاران و آموزگاران مدارس چند پایه این شهرستان که با حضور 200 نفر از آموزگاران این مدارس برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که تاکنون مشکلی از بابت تدریس پایه‌های دوم و ششم ابتدایی در سطح مدارس این شهرستان نداشته‌ایم، اظهار کرد: با برگزاری کلاس‌های تابستانه ضمن خدمت و تدریس خوب اساتید با تجربه مشکل آن‌چنانی از این حیث احساس نمی‌شود. 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: علاوه بر کلاس‌های ضمن خدمت به مدت 180 ساعت که در تابستان امسال برای آموزش معلمان ما بر پا شد، اکنون در طول سال تحصیلی و هر دو هفته یک روز چنین کلاس‌هایی تا پایان سال برای رفع اشکال معلمان برگزار خواهد شد.

این مسئول امور تعلیم و تربیت در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به پیشرو بودن این استان در زمینه اجرای طرح تحول در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در شهرستان بویراحمد نیز سعی ما بر این بوده که با برگزاری منظم چنین کلاس‌هایی اجازه هرگونه خلل در روند آموزش این دو پایه تحصیلی داده نشود.

وی از دعوت کارشناسان و مدرسان خبره کشوری برای آموزش معلمان پایه‌های یاد شده خبر داد و گفت: در هفته‌های گذشته مدرسان کشوری از معلمین این دو پایه رفع اشکال کردند.

صالح‌پور با قدردانی از اولیای دانش‌آموزان که در همه امور آموزشی و پرورشی یار و یاور آموزش و پرورش هستند، تصریح کرد: به دلیل این‌که طرح تحول بنیادین نخستین سال اجرای خود را پشت سر می‌گذارد بی‌شک مشکلاتی وجود دارد که در آینده و در سال‌های آتی برطرف خواهند شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: اولیاء باید در پیشبرد اهداف آموزشی یاور آموزش و پرورش باشند و با تشویق و ترغیب فرزندان خود برای یادگیری هر چه بیشتر و بهتر همکاری تنگاتنگی با متولیان نظام تعلیم و تربیت در راستای پیاده شدن اهداف طرح تحول بنیادین داشته باشند.

انتهای پیام/2571/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول