اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

پایه‌های مذهبی اصفهان مدافع ارزش‌های انقلابی است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: انقلاب اسلامی با پشتوانه‌های الهی و مردمی خود در سطح بین‌المللی، راه جدیدی برای ارائه تئوری انقلاب‌های ارزشی باز کرد و در این بین جایگاه مردم اصفهان از ویژگی خاصی برخوردار است.

پایه‌های مذهبی اصفهان مدافع ارزش‌های انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی ظهر امروز در مراسم روز حماسه و ایثار استان اصفهان که در سالن کوثر شهدای ارتش برگزار شد، اظهار کرد: پیش از انقلاب برخی از صاحب‌نظران تلاش داشتند که انقلاب‌های مختلف را از وجود ارزش‌های الهی پاک‌سازی کنند اما انقلاب اسلامی ایران خط بطلانی بر این امر کشید، به صورتی که امروز بر بسیاری از تحولات منطقه اثرگذار شده است.

وی در این مراسم که جمعی از مقامات بلندپایه استان اصفهان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور داشتند با بیان اینکه گرامیداشت شهادت‌ها بیش از 300 تن از شهدای اصفهان در واقع پاسداشت ارزش‌های انسانی است، تاکید کرد: بسیاری از این ارزش‌ها تا قرن‌های آینده در اذهان ملت ایران پایدار باقی می‌ماند و الگویی برای آیندگان است.

استاندار اصفهان گفت: حادثه کربلا با شهادت امام حسین (ع) و یارانشان شکل گرفت اما قیام امام (ع) تنها برای مردم مسلمان نبود بلکه این حرکت راه آزادی و افتخار را به تمام انسان‌ها نشان می‌داد.

وی گفت: همان‌طور که ارزش‌های خبری در رسانه‌های گروهی نشان از اهمیت آن خبر برای چاپ دارد در مورد بشر نیز ارزش‌های انسانی مانند شهادت، جداکننده راه از بی‌راه است.

ذاکراصفهانی تاکید کرد: شهدا نقطه عطف تاریخ بشریت هستند و روزهای تاریخی نیز یادآور دلاورمردی‌های این عزیزان است.

به گزارش فارس در مراسم روز حماسه و ایثار استان اصفهان از کتاب "دویرج" رونمایی شد.

این کتاب که با تلاش بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس به چاپ رسیده است، خاطره دلاورمردی‌های فرماندهان و شهدای عملیات محرم 1361 ذکر شده است.

انتهای پیام/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول