اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور:

سپاه برای مردم سیستان و بلوچستان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هر‌ آنچه در توان دارد برای مردم منطقه سیستان و بلوچستان انجام داده‌ و خواهد داد.

سپاه برای مردم سیستان و بلوچستان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

سردار قدرت‌الله منصوری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ما امروز در راستای توانمند‌سازی و خوداشتغالی بانوان، کارگاه‌هایی داریم که خواهران بزرگوار در آن آموزش‌های متعدد فنی و حرفه‌ای را تجربه می‌کنند.

وی به فراهم‌ سازی امکانات و بسته‌های کمکی برای بانوان فارغ‌التحصیل آموزشگاه آموزشی و توانمند‌سازی خیاطی و گلدوزی بانوان شهید شوشتری شیرآباد اشاره کرد و افزود: در این راستا و برای ایجاد اشتغال، تعداد 100 دستگاه بسته ملزومات خیاطی در اختیار صد خواهری که سرپرست‌ خانوار بوده و یا ملزم به تأمین هزینه زندگی‌شان بوده‌اند، تحویل داده‌ شد.

فرمانده قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور فعالیت این آموزشگاه‌ را چندین ساله عنوان کرد و اهدا امکانات، تسهیلات و تجهیزات را در مناسبت‌های مختلف مستمر دانست و بیان داشت: ارائه خدمات و تسهیلات به منظور ایجاد شغل مستقل در راستای اشتغال‌زایی و توانمند‌سازی خواهران سرپرست‌خانوار است و برای آقایان هم کار‌های فراوانی از این دست صورت گرفته است.

منصوری اساس و بنیاد کار را ایجاد فرصت لازم برای آموزش مهارت‌های لازم فنی‌ و‌ حرفه‌ای به منظور توانمند‌سازی در زمینه فراهم سازی شغل‌های آبرومند خواند و یاد‌آور شد: به طور طبیعی این کار ادامه‌دار بوده و در این راستا امکانات و خدمات رایگان را در اختیار کسانی که آموزش‌های مربوطه را دیده‌اند قرار خواهیم داد.

وی سرپرستان خانوار، شاغلان شغل‌های نامناسب، افراد دارای مشکل را غالب افراد که بسته‌های حمایتی  دریافت‌کرده‌اند دانست و ضمن اظهار امیداواری از آموزش‌های دیده شده برای ایجاد شغل آبرومند، گفت: این گوشه‌ای از کار‌های سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلام است و الا غیر از این ما در حوزه‌های مختلف تسطیح زمین‌های کشاورزی، حفر چاه‌های عمیق، احیای قنوات، احداث گلخانه، ایجاد دامداری، و مراکز پرورش شتر مرغ و...  ورود پیدا کرده و اقدامات زیادی انجام داده‌ایم.

فرمانده قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی

هر‌آنچه در توان دارد برای مردم منطقه انجام داده‌ و خواهد داد، بیان کرد: خدمات ارائه شده صرف یک منطقه و بخش خاصی نبوده بلکه از جنوب تا شمال استان را شامل شده و نباید به این کارها بسنده کرد و ضرورت پرداختن به کار‌های بیشتر هم لازم است.

در روز گذشته به تعداد 100 نفر از زنان سرپرستان خانوار، شاغلان شغل‌های نامناسب و خودسرپرستان بانوی مهارت‌آموخته در رشته‌های خیاطی در منطقه شیرآباد زاهدان تعداد یکصد بسته ملزومات خیاطی از طرف فرماندهی قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور اهدا شد.

انتهای پیام/75002/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول