اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میثاقیان

به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم / از سپاهان بهتر بودیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه تیمش در بازی امروز از سپاهان بهتر بود افزود: در تعطیلات نیم فصل به دنبال جذب بازیکنان جدید خواهیم بود.

به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم / از سپاهان بهتر بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس اکبر میثاقیان دقایقی پیش در نشست خبری پس از بازی آلومینوم با سپاهان که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید با بیان اینکه فوتبال قواعد خاص خود را دارد اظهار داشت: امروز با تیمی بازی کردیم که قدمت آن به بیش از 60 سال می‌رسد.

وی با بیان اینکه تیم آلومینیوم با روحیه جنگندگی بازی کرد، افزود: تیم ما تیمی جوان است که طی نیم فصل بارها تیم‌های بزرگ را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه پس از گل اول تیم آلومینیوم به نسبت بازی بهتری را ارائه داد، افزود: هم در خط دفاع و هم در خط حمله از بازیکنانم راضی هستم.

میثاقیان با بیان اینکه جوان‌گرایی تیم آلومینیوم را خیلی‌ها نمی‌بینند افزود: بازیکنانی همانند هادی دهقانی و خاورپور که متولد سال 71 هستند در حالی امروز در فوتبال ایران مطرح شدند که تا چند ماه پیش حتی تجربه یک بازی رسمی را نیز در سطح ملی نداشتند.

وی ادامه داد اما در حال حاضر مشاهده می‌شود چندین بازیکن از تیم آلومینیوم بهترین بازیکنان لیگ شده‌اند.

وی با بیان اینکه سپاهان همیشه سپاهان است، افزود: آلومینیوم در عین جوان بودن تیم بزرگی است به نحوی که همه در این بازی دیدیم ابراهیم ابرکوهی بعد از آن اشتباه بدون اینکه خود را ببازد بهترین بازی‌اش را در زمین ارائه داد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود یادآور شد: آلومینیوم خواهان حمایت همه‌جانبه است و باید بدانیم که این تیم برای نیم‌فصل دوم نیاز به جذب بازیکنان جدید دارد.

وی با بیان اینکه آلومینیوم نیاز به پشتیبانی بیشتری دارد افزود: باید هم از نظر بازیکنان و هم از نظر مالی خیال تیم راحت باشد.

وی افزود: بازیکنانی را در نظر داریم که شرایط انتقال آنها به تیم سخت است.

وی ادامه داد: به غیر از پست دروازه در هر سه پست به بازیکن نیاز داریم.

به گفته میثاقیان مدیر باشگاه آلومینیوم مصرانه به دنبال جذب بازیکنان جدید است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مردم هرمزگان فوتبال را خوب می‌فهمند افزود: امروز همه دیدیم که تماشاچیان بندرعباسی علیرغم تشویق‌های متعدد با نظم خاصی تا پایان بازی تیم را بدون اینکه به سپاهان توهینی کنند حمایت کردند.

تیم آلومینیوم هرمزگان با کسب این تساوی 17 امتیازی شد و در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی ماند.

انتهای پیام/88001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول