اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن اشجاری:

جدایی از سپاهان فنی نبود

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: بحث جدایی‌ام از سپاهان بحث فنی نبود بلکه به خاطر مشکلات شخصی از این تیم جدا شدم.

جدایی از سپاهان فنی نبود

حسن اشجاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره جدایی از تیم سپاهان اظهار کرد: به دلیل مشکلات شخصی که داشتم، تصمیم به جدایی از تیم سپاهان گرفته و این تصمیم را با مسئولان باشگاه در میان گذاشت.

وی با اشاره به صدور رضایتنامه‌اش توسط باشگاه سپاهان بیان کرد: مشکلم را با مدیر عامل باشگاه در میان گذاشتم و ایشان نیز مساعدت کرده رضایتنامه مرا صادر کرد تا از سپاهان جدا شوم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه مشکلی با کادر فنی نداشتم، تصریح کرد: در تمام دیدارها برای سپاهان به میدان رفتم و بحث جدایی‌ام از سپاهان بحث فنی نبود بلکه به خاطر مشکلات شخصی از این تیم جدا شدم.

وی با بیان اینکه در مدت حضور در سپاهان از این تیم خاطرات خوبی دارد، تاکید کرد: از چند تیم پیشنهاد دارم و پس از بررسی پیشنهادها، در نیم فصل یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنم.

به گزارش فارس، پایگاه خبری باشگاه سپاهان نیز خبر جدایی اشجاری را روی خروجی خود آورده و دلیل آن را مشکلات شخصی عنوان کرده و توضیح دیگری ارائه نکرده است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول