اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) خبر داد

احداث مجتمع دانشگاهی نیروی دریایی سپاه در زیباکنار

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه از احداث مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) در این مرکز خبر داد.

احداث مجتمع دانشگاهی نیروی دریایی سپاه در زیباکنار

به گزارش خبرگزاری فارس از زیباکنار، ناوسالار یکم اصغر شکراللهی در همایش «تفنگداران و تکاوران دریایی در نبرد آینده» با گرامیداشت سالروز روحانی مبارز میرزا کوچک جنگلی اظهار کرد: امروزه بر کسی پوشیده نیست که نظام سلطه در برخورد با انقلاب اسلامی از تهدید نظامی، تحریم اقتصادی، جنگ نرم و ... استفاده می‌کند.

وی به تغییر شرایط منطقه با بیداری اسلامی و جنگ 8 روزه غزه به نفع ایران اشاره کرد و افزود: راهبردهای جمهوری اسلامی که در سه دهه اخیر در منطقه اجرا کرده، به نتیجه رسیده است.

شکراللهی با بیان اینکه دشمن امروز به این نتیجه رسیده که با جنگ نظامی نمی‌تواند بر ایران غلبه کند، تصریح کرد: نیروهای مسلح باید تمام تلاش خود را برای ارتقای توانمندی جمهوری اسلامی ایران به کار ببرند.

این مسئول همایش تفنگداران و تکاوران دریایی در نبرد آینده را ادامه برنامه سال گذشته مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه دانست و اضافه کرد: همایش مذکور به منظور واکاوی قابلیت‌های نیروی انسانی و تجهیزات در جنگ آینده برگزار شده است.

فرمانده مرکز جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: تمام تحلیلگران نظامی به این نتیجه رسیدند که نیروی انسانی خلاق و کارآمد تاثیرگذارترین گزینه است و مراکز آموزشی باید بهترین آموزش‌ها را به نیروهای مسلح ارائه دهند.

وی عنصر ایمان و معنویت را اصل راهبردی در ارتقای توانمندی نیروهای مسلح نامید و اظهار کرد: دانشکده‌های نیروهای مسلح باید از وضعیت روزمر‌‌گی دوری کنند.

شکراللهی آموزش را در بحث تربیت اولویت مدیران نظامی خواند و اذعان کرد: آموزش‌هایی که در مراکز نظامی ارائه می‌شود باید برابر با تهدیدهای دشمن و نیازمندی‌های نیروهای مسلح باشد.

فرمانده مرکز جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه در ادامه به احداث مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) در این مرکز اشاره کرد و یادآور شد: ساخت مجتمع مذکور از سال 89 آغاز شده است و فاز نخست آن اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه تمام مراکز آموزشی و دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرکز زیباکنار مجتمع می‌شوند، خاطرنشان کرد: آثار ساخت مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) در سال‌های آینده نمایان می‌شود.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول