اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

سپاه در عرصه‌های خدمت به مردم پیشگام بوده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صداو سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه و بسیج پس از انقلاب اسلامی در عرصه‌های خدمت به مردم پیشگام بوده است.

سپاه در عرصه‌های خدمت به مردم پیشگام بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الله رحیم‎زاده بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مدیران سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) این استان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین در عرصه‌های مختلف کشور از جمله دفاع مقدس و سازندگی درخشش بالایی از خود نشان داده است.

وی ادامه داد: حماسه‌آفرینی پاسداران، بسیجیان و رزمندگان سپاه دلیر اسلام دشمنان قرآن و انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کرد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با تجربه سال‌های دفاع مقدس‌، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرانه در عرصه خودکفایی وارد میدان شد و امروز بدون وابستگی به کشور‌های غربی، تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور را به صورت پیشرفته تولید می‎کند.

رحیم‎زاده ادامه داد: خدمات‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار، جاده‌سازی، سد‌سازی و ساخت خانه‌های عالم و بهداشت در مناطق روستایی از دیگر خدماتی است که سپاه در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به توانمندی‌های سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: ورود سپاه در عرصه‎های مختلف امید و نشاط را برای مردم به ارمغان می‎آورد.

وی ادامه داد: رسانه ملی در این استان تلاش می‎کند تا گوشه‌ای از خدمات ارزشمند و مخلصانه بسیج و سپاه را به تصویر کشیده و به مردم معرفی کنند.

رحیم‎زاده با اشاره به تهیه، تولید و پخش بیش از یک هزار و 300 دقیقه برنامه از بسیج و سپاه در رسانه ملی در استان، افزود: با تعامل، مساعدت و همکاری دو جانبه امید است برنامه‎های بیشتر و مطلوب تری ارائه شود.

فرمانده بسیج پایگاه سید الشهدا صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار به ارائه گزارشی در راستای اقدامات انجام شده پیرامون معرفی اقدامات بسیج و سپاه پرداخت و گفت: تاکنون 1370 دقیقه برنامه از رده‎های بسیج و سپاه تهیه، تولید و از شبکه جهانبین پخش شده است.

انتهای پیام/68001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول