اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرانچار:

شانس سپاهان برای قهرمانی نیم‌فصل بیشتر از استقلال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم سپاهان گفت: شانس تیمش در هفته آخر برای کسب سه امتیاز بیشتر از استقلال تهران است.

شانس سپاهان برای قهرمانی نیم‌فصل بیشتر از استقلال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، زلاتکو کرانچار یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم و سپاهان با بیان اینکه مسابقه فردا در مقابل تیم هرمزگانی برای تیمش بسیار دشوار و در عین حال مهم و حیاتی است، در پاسخ به سؤالی در مورد برخی از اظهارنظرها پیرامون درخواست برخی از بازیکنان برای جدایی از سپاهان اظهار داشت: درخواست‌هایی در این مورد از طرف برخی از بازیکنان شده است که باید بگویم با جدایی بازیکنان مشکلی ندارم، البته اگر باشگاه با آنها به توافق برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون بازی در ورزشگاه خلیج فارس به بازی‌های سپاهان در هفته‌های گذشته اشاره و افزود: بازی خوب در مقابل تراکتور سازی سبب ایجاد روحیه‌ای مضاعف در بازیکنان هرمزگان شده است.

به گفته سرمربی تیم سپاهان این امر سبب می‌شود بازیکنان آلومینیوم فردا بازی سخت و تمام عیاری را در برابر سپاهان برای تماشاچیان خود داشته باشند.

کرانچار با بیان اینکه تیمش در بازی فردا کامل است و هیچ مصدوم و یا محرومی ندارد افزود: تقریبا با ترکیبی که در برابر گهر و داماش به زمین رفتیم سعی می‌کنیم بازی را دنبال کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه رقابت در صدر جدول با استقلال بسیار فشرده است، افزود: هم استقلال در برابر داماش و هم سپاهان در برابر آلومینیوم کار سختی را در هفته پایانی دارند.

کرانچار در عین حال ادامه داد: اما شانس سپاهان برای کسب سه امتیاز در هفته پایانی بیشتر از استقلال است.

وی گفت: می‌توان متصور بود که استقلال در برابر داماش دچار لغزش خواهد شد.

دیدار دو تیم سپاهان و آلومینیوم هرمزگان در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور 13 آذر ساعت 15 در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس بندرعباس برگزار می‌شود.

آلومینیوم که در هفته قبل موفق به کسب یک امتیاز از حریق تبریزی خود در این شهر شد، در حال حاضر با 16 امتیاز از 16 بازی در رده پانزدهم جدول هجده تیمی این لیگ قرار دارد.

این بازی از این جهت برای تیم هرمزگانی حائز اهمیت است که در صورت پیروزی می‌تواند خود را دو پله بالا بکشد.

همچنین در بالای جدول نیز تیم سپاهان که در کورس برای قهرمانی نیم‌فصل تلاش می‌کند با کسب 30 امتیاز از 16 بازی با یک امتیاز کمتر از استقلال با همین تعداد بازی در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/88001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول