اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی خبر داد

ساخت 9 هزار واحد مسکونی و دامی در مناطق زلزله‌زده توسط سپاه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: ساخت 2 هزار واحد مسکونی، 7 هزار واحد چند منظوره برای استفاده دامی و نیز تهیه و ساخت 6 هزار کانکس را با هدف خدمت‌رسانی به مردم انجام دادیم.

ساخت 9 هزار واحد مسکونی و دامی در مناطق زلزله‌زده توسط سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز  در همایش استانی شکوه هجرت سازندگی که با مشارکت و همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی و ناحیه بسیج دانشجویی استان در تبریز برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده استان اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری و مطالبه‌گری دانشجویان جهادگر و بسیجی باعث شد تا مجموعه سپاه و بسیج نیز همگام و همراه آنها در نخستین ساعات این حادثه تلخ وارد میدان شوند.

وی افزود: سپاه به این ترتیب امکان ساخت 2 هزار واحد مسکونی و 7 هزار واحد چند منظوره را برای استفاده دامی و نیز تهیه و ساخت 6 هزار کانکس با هدف خدمت‌رسانی به مردم فراهم کرده است.

پورجمشیدیان ادامه داد: گروه جهادی و جهادگران بسیجی باید تلاش‌های خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم آن مناطق به صورت شبانه‌روزی و بیشتر انجام می‌دادند.

وی همچنین از جهادگران و دانشجویان خواست تا خودشان را برای یک جهاد بزرگ سازندگی در این مناطق در سال آینده آماده کنند و از موقعیت زمانی فصول بهار و تابستان 92 استفاده بهینه‌ای را در زمینه‌های ساخت خانه‌های محروم، بهداشت، عالم و مسجد و چند واحد مسکونی به کار گیرند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از سازمان و گروه‌های جهادی گفت: در حال حاضر 153 گروه جهادی در استان تشکیل شده که از این تعداد 49 گروه دارای فعالیت در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و فرهنگی با هدف محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم هستند.

محمد قائمی با بیان اینکه امروزه دشمنان و شبکه‌های جهانی ماهواره‌ای با تهاجم فرهنگی به خصوص اعتیاد جوانان ایران اسلامی را مورد تهدید قرار دادند، افزود: در این راستا جوانان کشورمان تنها با خودسازی، اصلاح و تقویت روحیه اعتقادی و معنوی خودشان بهتر می‌توانند در مقابل همه تهدیدها و توطئه‌های شوم دشمنان ایستادگی کنند.

وی شرکت در فعالیت‌های سازندگی و عمرانی بسیج سازندگی را مناسب‌ترین و بهترین راه برای اشتغال جوانان برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به محرومان کشور و مقابله آنها با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام دانست.

دبیر این همایش نیز هدف از برگزاری آن را انتقال تجربه جهادگران به همدیگر و تقدیر از گروه‌های جهادی به منظور افزایش روحیه جهادی بیان کرد.

همایش شکوه هجرت سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا و ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی در تالار شایانمهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز اجرا شد و تقدیر از سه گروه جهادی برتر و نمونه دانشگاه‌های تبریز، ملکان و شهید مدنی، بر‌پایی نمایشگاه عکس با 50 قطعه در حاشیه آن در ارتباط با فعالیت‌های گروه‌های جهادی و نیز پخش کلیپی از تصاویر جهادگران بسیجی در مناطق محروم به خصوص مناطق زلزله‌زده استان از برنامه‌های جنبی آن بود.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول