اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ملوان:

هیچ‌گاه جایگاه سپاهان و ذوب‌آهن را زیر سؤال نبرده‌ایم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: هیچ‌گاه جایگاه سپاهان و ذوب‌آهن را زیر سؤال نبرده‌ایم و دوست هم نداریم جایگاه ملوان در حال حاضر زیر سؤال برود.

هیچ‌گاه جایگاه سپاهان و ذوب‌آهن را زیر سؤال نبرده‌ایم

محمد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: باید بگویم جایگاه ملوان در جدول رده‌بندی لیگ برتر به هیچ عنوان تقدیر نبوده و نیست چرا که در این صورت باید بگوییم جایگاه تیمی مانند ذوب‌آهن هم در سال‌های گذشته دست تقدیر بوده است.

وی تصریح کرد: ما هیچ‌گاه شخصیت تیم‌هایی مانند ذوب‌آهن و سپاهان را با این بیان آوردن چنین حرف‌هایی زیر سؤال نبرده‌ایم و دوست هم نداریم با گفتن چنین حرف‌هایی جایگاه تیمی مانند ملوان زیر سؤال برود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه ملوان استحقاق اوج گرفتن را داشته است ادامه داد: من از هفته یازدهم به تیم ملوان اضافه شدم و زمانی هم که به این تیم آمدم جایگاه تیم ملوان را بسیار بالا دیده و گفتم این تیم باید در بهترین شرایط قرار داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید ملوان در نیم فصل دوم با افت مواجه شود افزود: تیمی مانند ذوب‌آهن سال‌ها با همین شرایط نتوانست قهرمان شود اما ما قصد داریم از تجربه این تیم استفاده کرده و شخصیت ملوان را برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالای جدول افزایش دهیم.

احمدزاده تاکید کرد: قصد داریم شخصیت ملوان را به دهه‌های 50 و 60 برگردانیم چرا که در آن سال‌ها این تیم در هیچ زمینه‌ای کمبود نداشته، در حال حاضر هم ملوان آن شخصیت سال‌های دور را پیدا کرده و باید در رتبه‌های بالای جدول قرار داشته باشد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول